🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44563.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات از علت مسدود شدن تماس صوتی تلگرام می گوید

تلگرام در ابتدای فروردین ماه قابلیت تماس صوتی را به سرویس پیام رسان خود در غرب اروپا افزود و آن را در انتهای همین ماه در اختیار کاربران ایرانی هم گذاشت، اما پس از مدت ...

تلگرام در ابتدای فروردین ماه قابلیت تماس صوتی را به سرویس پیام رسان خود در غرب اروپا افزود و آن را در انتهای همین ماه در اختیار کاربران ایرانی هم گذاشت، اما پس از مدت بسیار کوتاهی از ارائه این ویژگی، کاربران در داخل کشورمان گزارش دادند که قادر به استفاده از قابلیت جدید تلگرام نیستند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و مشخص شد که دسترسی به آن مسدود شده است.

از تقریباً دو ماه پیش تا کنون، گمانه زنی های بسیاری در رابطه با این موضوع شده ولی امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان در رابطه با مسدود شدن تماس صوتی تلگرام نظرات جدیدی را ارائه کرده است.

محمود واعظی، وزیر ارتباطات در این رابطه می گوید: «سرویس تماس صوتی شبکه پیام رسان تلگرام، به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دلیل مسائل امنیتی و تعداد زیاد کاربران این شبکه که اشراف و نظارت بر آن را دشوارتر می کند، قطع شده است.»

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

واعظی در واقع مسائل امنیتی را از دلایل مسدود شدن تماس صوتی تلگرام عنوان می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کند: «عملاً راه اندازی تماس صوتی تلگرام از اختیار وزارت ارتباطات خارج شده و راه اندازی مجدد آن منوط به تصمیم جدید مقامات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قضایی است.»

«دلیل این است که تعداد کاربران تلگرام زیاد است و نظارت بر آن را دشوارتر می کند»

در سال های اخیر، اپلیکیشن ها و سرویس های بسیاری ارائه شده اند که قابلیت تماس صوتی یا حتی تصویری را با داشتن ارتباط اینترنت برای کاربران ایرانی فراهم آورده اند، در نتیجه این سوال نیز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پیش می آید که چرا هنوز سرویس های بسیاری این قابلیت را در ایران بدون مشکل ارائه می دهند ولی قابلیت جدید تلگرام، نیامده مسدود می شود.

وزیر ارتباطات در همین رابطه می گوید:‌ «مسائل امنیتی از دلایل توقف تماس صوتی تلگرام بوده است و این موضوع که برخی مطرح می کنند که چرا تماس صوتی برخی شبکه های مجازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - متوقف نشده اما تماس صوتی تلگرام قطع شده، به دلیل این است که تعداد کاربران تلگرام زیاد است و این مساله اشرافیت و نظارت بر آن را دشوارتر می کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone