🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44562.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سوءاستفاده هکرها از حساب های کاربری معتبر در فضای مجازی و انتشار اخبار کذب

گروه تحقیقات امنیتی «Access Now» به تازگی روش حمله سایبری جدیدی را گزارش کرده که هکرها با استفاده از آن، کنترل حساب کاربری افراد شاخص و سرشناس را در شبکه های اجتماعی به دست گرفته ...

گروه تحقیقات امنیتی «Access Now» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به تازگی روش حمله سایبری جدیدی را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گزارش کرده که هکرها با استفاده از آن، کنترل حساب کاربری افراد شاخص و سرشناس را در شبکه های اجتماعی به دست گرفته و به نشر اخبار دروغین می پردازند.

روش مورد بحث که «Doubleswitch» نام دارد، نه تنها استفاده از حساب کاربری را برای حمله کننده ممکن می کند بلکه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بازپسگیری کنترل آن را برای صاحب اصلی بسیار دشوار خواهد کرد.

بنا به گزارش موجود، فعالان و روزنامه نگاران کشورهای ونزوئلا، بحرین، میانمار و چند کشور دیگر تا کنون مورد حملات دابل سوئیچ قرار گرفته اند و هکرها علاوه بر انتشار اطلاعات غلط از طریق - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حساب های کاربری، بعضی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از پست های قبلی را که با اهدافشان سازگاز نبوده را نیز حذف کرده اند.

هکرها ابتدا از طریق روش های متداول کنترل اکانت را در اختیار می گیرند

نحوه عملکرد حملات دابل سوئیچ بسیار ساده است؛ در ابتدا هکرها با استفاده از روش های معمول مانند فیشینگ، کنترل حساب کاربری معتبر را به دست گرفته و ایمیل و پسوورد مربوط به آن را تغییر می دهند. فرض می کنیم اکانت مورد بحث متعلق به یک روزنامه نگار معروف بوده و در حدود 500 هزار فالوور دارد؛ در فاز نخست (سوئیچ اول)، هکرها اسم پروفایل را تغییر داده و شناسه آن را نیز با اختلاف یک حرف به شناسه جدیدی تبدیل می کنند.

به عنوان مثال نام پروفایل را به «Bernie Sanders» (سیاستمدار آمریکایی) تغییر داده و شناسه آن را «BernieSander@» انتخاب می کنند. حالا هکرها یک حساب کاربری با 500 هزار مخاطب را در اختیار دارند که فالوورهای آن به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - احتمال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قوی به سخنان برنی سندرز اعتماد خواهند کرد و در این میان، صاحب اصلی اکانت هیچ گونه دسترسی به حساب کاربری خود نخواهد داشت.

در فاز دوم حمله (سوئیچ دوم)، هکرها یک حساب کاربری کاملاً جدید را با نام روزنامه نگار مورد بحث ایجاد می کنند. حالا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - علاوه بر اکانت برنی سندرز، حساب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - کاربری روزنامه نگار مشهور نیز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در اختیار هکرها قرار داشته و آنها می توانند اخبار دروغین را از طریق هردو اکانت در فضای مجازی منتشر کنند.

پاسخ درخواست های کاربر اصلی برای بازیابی اکانت، به ایمیل هکرها ارسال می شود

جالب اینجاست که پاسخ درخواست های مکرر صاحب حساب اصلی برای بازیابی اکانت، مستقیماً به ایمیل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هکرها ارسال شده و به نتیجه نخواهد رسید. لازم به ذکر است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که شبکه هایی مانند توییتر، فرم های خاصی برای گزارش اینگونه حملات در اختیار کاربران قرار می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دهند که توسط اپراتورهای انسانی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مورد بازبینی قرار می گیرند اما - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فرآیند مذکور، تا حدودی وقت گیر خواهد بود.

بنا به اظهارات «Access Now» بهترین راه پیشگیری از حملات دابل سوئیچ، استفاده از تایید دو فاکتوره حساب کاربری است اما چنین روشی، در کشورهایی مانند ونزوئلا که فعالان و روزنامه نگاران آن علاقه ای به اشتراک اطلاعات خصوصی خود (مانند شماره تلفن همراه) با شبکه های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اجتماعی ندارند، چندان کاربردی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نخواهد بود.

از همین رو این تیم پیشنهاد کرده که شبکه های اجتماعی نقش فعال تری در امنیت کاربران به عهده گرفته و با بهره گیری از تاییدهای چند فاکتوره، مثلاً روشی مبتنی بر اپلیکیشن، جلوی حمله هکرها را بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone