🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه الکترو در پکج چه وظیفه ی دارد؟
    پاسخ: در قسمت بالای شعله و برای ایمنی شعله است که اگر بعد از 7 ثانیه نتواند گرمای شعله را حس کند مسیر گاز را می بندد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: مبدل حرارتی از چندین ردیف لوله مسی تشکیل شده است که به صورت افقی در بالای مشعل قرار گرفته و آب از آن عبور می کند و گرمای تولید شده را جذب می نماید.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از پکیج چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که پکیج در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23215.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده دیجیاتو: مراسم سرفیس مایکروسافت [تمام شد]

مایکروسافت امروز بار دیگر روی صحنه می رود تا از جدیدترین محصولات سری سرفیس رونمایی کند. 3 سال پیش ردموندی ها با معرفی مایکروسافت بند 2، سرفیس پرو 4 و سه گوشی لومیا رویداد بزرگی ...

مایکروسافت امروز بار دیگر روی صحنه می رود تا از جدیدترین محصولات سری سرفیس - تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رونمایی کند. 3 سال پیش ردموندی ها با معرفی مایکروسافت بند 2، سرفیس پرو 4 و سه گوشی لومیا رویداد بزرگی را برگزار کردند. گفته می شود رویداد امسال احتمالا در حد و اندازه مراسم سال 2015 یا حتی پر سر و صدا تر از آن خواهد بود.

این بار صحبت یک از دستگاه مرموز است؛ تبلتی هیبریدی که - تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به پردازنده ARM مجهز شده و مایکروسافت مدتها است روی آن کار می کند. ویندوز 10X - تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - احتمالاً دیگر محصول مایکروسافت است که امروز بیشتر درباره آن خواهیم شنید. این نسخه ویندوز که تا پیش از این با نام ویندوز لایت شناخته می شد، ویژه تبلت های تاشو یا با دو نمایشگر است و گمان می رود با تکیه بر مجازی‌سازی، اپ ها - تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را از طریق اینترنت اجرا کند.

در کنار این ها شاهد رونمایی از سرفیس پرو 7 و سرفیس لپتاپ خواهیم بود. در کنار تمامی این محصولات شاید اسپیکر هوشمند مایکروسافت هم معرفی شود. خبرهایی از ایربادهای مایکروسافت هم به - تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گوش می رسد و شاید امروز شاهد رونمایی از این محصول هم باشیم.

امروز ساعت 17:30 با دیجیاتو همراه شوید تا مراسم رونمایی که در نیویورک - تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برگزار می شود را به شکل زنده در کنار هم دنبال کنیم. در این برنامه «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو  همراه - تعمیرات پکیج بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شما خواهد بود تا از محصولات جدید مایکروسافت بگوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone