🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19071.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

 اپل بار دیگر لقب «تحسین برانگیزترین شرکت جهان» را از آن خود کرد

براساس آخرین رده بندی نشریه «Fortune»، اپل با پیشی گرفتن از غول‌های بزرگی همچون مایکروسافت، آمازون و دیزنی، لقب «تحسین برانگیزترین شرکت جهان» را از آن خود کرد. به گزارش Fortune، این چهاردهمین بار است که ...

براساس آخرین رده بندی نشریه «Fortune»، اپل با پیشی گرفتن از غول‌های بزرگی همچون مایکروسافت، - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - آمازون و دیزنی، لقب «تحسین برانگیزترین شرکت جهان» را از آن خود کرد.

به گزارش Fortune، این چهاردهمین بار است - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - که اپل در فهرست تحسین برانگیزترین شرکت‌های جهان قرار می‌گیرد. بعد از اپل که صدرنشین این رتبه بندی شده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - است، آمازون در رتبه دوم و مایکروسافت با پیشی گرفتن از دیزنی در جایگاه سوم قرار دارد. گفتنی است در بخش شرکت‌های گروه سرگرمی دیزنی با قرار گیری در جایگاه چهارم، توانسته از سایر رقبای خود در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - این صنعت پیشی بگیرد و امتیاز خوب و چشمگیری را از آن خود کرده است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس

در بین تحسین برانگیزترین شرکت‌ها،‌ نام شرکت‌هایی همچون استارباکس، آلفابت، نتفلیکس، برکشایر و کاستکو دیده می‌شود. در - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - بین ده شرکت برتر در این فهرست، استارباکس در رتبه پنجم، برکشایر (Berkshire Hathaway) در رتبه ششم، آلفابت در رتبه هفتم، یکی از سرمایه گذاران  اپل - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - به نام جی پی مورگان در رتبه هشتم و نتفلیکس با پیشی گرفتن از کاستکو (Costco) در جایگاه نهم قرار گرفته اند.

شرکت های شناخته شده دیگری همچون انویدیا، سامسونگ، IBM - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - و پی پال در این رتبه بندی نتوانستند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - در بین ده شرکت برتر قرار گیرند. انویدیا در رتبه ۳۸، ادوبی در جایگاه ۴۰، IBM در رتبه ۴۱، سامسونگ با کسب رتبه ۴۹ قبل از پی پال با رتبه ۵۰ قرار گرفتند.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس

نشریه Fortune بیش از ۱۵۰۰ شرکت را مورد بررسی قرار داده است و تایید کرده اسن که این رده بندی براساس نظرسنجی‌های انجام شده از ۴۰۰۰ نفر از مدیران اجرایی، روسا و تحلیلگران برجسته صورت گرفته است. به علاوه، نظر سنجی با همکاری شرکت مشاوره «کورن فری» صورت گرفته است و ۹ مولفه اساسی در مورد شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

نشریه Fortune برای تعیین تحسین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - برانگیزترین شرکت‌ها در ۵۲ صنعت با کمک شرکت کورن فری از مدیران و تحلیلگران برجسته خواسته از بین ۹ مولفه شامل نوآوری، ارزش سرمایه گذاری، کیفیت مدیریت، خدمات، مسئولیت اجتماعی، توانایی جذب - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - استعداد و سایر موارد، به شرکت‌های - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - مختلف - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس - امتیاز بدهند.

- تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر نی ریز استان فارس -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone