🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30617.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

سایت Giphy از پلتفرم جدید خود برای ویدیوهای کوتاه پرده برداشت

وبسایت Giphy که همه آن را با تصاویر گیف جذابش می‌شناسیم، به تازگی از پلتفرمی جدید و اختصاصی برای میزبانی ویدیوهای کوتاه پرده برداشته است. پلتفرم جدید Giphy چیزی است ما بین یوتیوب و Vine؛ ...

وبسایت - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Giphy که همه آن را با تصاویر گیف جذابش می‌شناسیم، به تازگی از پلتفرمی جدید و اختصاصی برای میزبانی ویدیوهای کوتاه پرده برداشته است. پلتفرم جدید Giphy چیزی است ما بین یوتیوب و Vine؛ جایی که مردم می‌توانند ویدیوهای 30 ثانیه‌ای یا کوتاه‌تر را بارگذاری کرده و به تماشای آنها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بپردازند.

طبق بیانیه خبری منتشر شده از سوی Giphy، پلتفرم جدید بیش از تصاویر گیف روی ویدیوها متمرکز شده و خواستار آن است که "آینده سرگرمی" را به تصاحب خود درآورد. به عقیده اعضای Giphy آینده سرگرمی را "سرگرمی‌های کوچک" رقم خواهند زد.

پلتفرم جدید Giphy فعلا به صورت سافت لانچ فعالیت خود را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آغاز کرده تا کاربران بدانند که پلتفرم اصلی در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سال 2019 به چه شکل و شمایلی خواهد بود. در حال حاضر 118 ویدیو در این پلتفرم بارگذاری شده که همگی در فستیوال ویدیوی کوتاه Giphy که دیشب در شهر نیویورک - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برگزار شد گردآوری شده‌اند. جالب است بدانید که کلیه این ویدیوها توسط داورهای حرفه‌ای از جمله Casey Neistat، یوتیوبر مشهور قضاوت شده و برای انتشار برگزیده شده‌اند.

قرار است که هم کاربران دسکتاپ و هم موبایل به پلتفرم جدید Giphy دسترسی داشته باشند. ویدیوها با کیفیت HD و SD بارگذاری شده و گزینه‌ای برای بردن آن‌ها - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به حالت تکرار بی‌پایان هم وجود خواهد داشت. همچنین کاربران می‌توانند ویدیوها را به فهرست ویدیوهای محبوب خود اضافه کرده و در خارج از پلتفرم نیز به اشتراک بگذارند.

Giphy اولین شرکت علاقه‌مند به ویدیوهای کوتاه نیست. اینستاگرام و اسنپ‌چت سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کنند و TikTok هم پلتفرم ویدیوی کوتاه دیگری است که با الهام از Vine، به تازگی محبوبیت زیادی میان کاربران اینترنت بدست آورده. در عین حال دام هافمن، هم‌بنیان‌گذار Vine دیروز اعلام کرده که بهار 2019 باید منتظر - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آغاز فعالیت جایگزین سرویس Vine با عنوان "Byte" باشیم.

Giphy تاریخ دقیقی برای زمان شروع به کار پلتفرم ویدیویی خود اعلام نکرده، با این وجود فعلا می‌توانید با مراجعه به این لینک در فستیوال ویدیویی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این کمپانی شرکت کرده و ویدیوهای کوتاه خود را برای برگزیده شدن در این پلتفرم بفرستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone