🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40167.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصویری واقعی از آنر وی 10

پرچمدار بعدی هواوی موبایل «آنر وی 10» است که قرار است هفته آینده در چین معرفی شود با این حال امروز تصویری واقعی از این موبایل منتشر شده که با شایعات قبلی تفاوت های زیادی ...

پرچمدار بعدی هواوی موبایل «آنر وی 10» است که قرار است هفته آینده در چین معرفی شود با این حال امروز تصویری واقعی از این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - موبایل منتشر شده که با شایعات قبلی تفاوت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های زیادی دارد.

آنچه در این تصویر نگاه ها را به خود خیره می کند بدون شک حاشیه بسیار باریک در اطراف و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - پایین نمایشگر است که نسبت به مدل قبلی تا حد زیادی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاهش پیدا کرده اند. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

همانطور که می بینید لوگوی هواوی زیر نمایشگر طراحی شده در حالی که سنسور اثر انگشت در پنل عقب تعبیه شده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - است.

از طرف دیگر شیشه روی نمایشگر نیز منحنی خواهد بود که با دقت در تصویر قابل تشخیص است.

آنر وی 10 از بدنه ای فلزی برخوردار بوده و کلیدهای فیزیکی آن در سمت راست - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - جا خوش می کنند که به معنی قرار داشتن اسلات سیم کارت در سمت چپ است.

گفتنی است صبح امروز تصویر دیگری از این موبایل با حاشیه های باریکتر از تصویر فوق منتشر شده بود، با این حال این عکس چندان واقعی به نظر نمی رسد.تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسانشایان ذکر است که بسیاری از مشخصات این موبایل قبلا توسط سازمان صدور تائیدیه دستگاه های ارتباطی چین (TENAA) افشا شده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اند.

بر این اساس آنر وی 10از نمایشگری 5.93 اینچی با رزولوشن fullHD پلاس، چیپست هشت هسته ای کایرین 970 و 4 یا 6 گیگابایت رم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برخوردار خواهد بود.

علاوه بر این احتمالا در پنل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عقب شاهد استفاده از دوربین دوگانه مجهز به - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سنسورهای 20 و 16 مگاپیکسلی خواهیم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود. از دیگر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قابلیت های این موبایل می توان به باتری 3240 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone