🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40168.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Tencent به اولین شرکت آسیایی 500 میلیارد دلاری تبدیل شد

کمپانی چینی «Tencent» که مالک اپلیکیشن پیام رسان «وی چت» به شمار می رود، توانست با ثبت رکوردی جدید از نظر ارزش بازار به جمع کمپانی های با ارزش بالاتر از 500 میلیارد پیوسته و ...

کمپانی چینی «Tencent» که مالک اپلیکیشن پیام رسان «وی چت» به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شمار می رود، توانست با ثبت رکوردی جدید از نظر ارزش بازار به جمع کمپانی های - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - با ارزش بالاتر از 500 میلیارد پیوسته و رقیب آمریکایی خود فیسبوک را پشت سر بگذارد.

روز گذشته ارزش هر سهم این شرکت به 439.6 دلار هنک کنگ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و ارزش بازار آن به 534.5 میلیارد دلار رسید که 15 میلیارد دلار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از ارزش فیسبوک بیشتر است.

گفتنی است Tencent با ثبت این رکورد به اولین کمپانی آسیایی با ارزش بازار بیش از 500 میلیارد دلار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تبدیل شده و «علی بابا»، دیگر شرکت قدرتمند چینی را در این رقابت شکست داده است. هدف بعد این کمپانی نیز پشت سرگذاشتن آمازون با ارزش بازار 542.7 میلیارد دلاری است.

نکته جالب این جاست که در 13 سالی که از ورود این شرکت به بورس هنک کنگ می گذرد ارزش هر سهم آن تقریبا 11 هزار برابر شده است. شایان ذکر است که هر سهم این شرکت تنها در سال جاری 126.6 درصد رشد داشته است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
«ما هواتنگ» رییس هیئت مدیره و مدیر اجرایی Tencent

موفقیت این کمپانی مدیون پیام رسان «وی چت» است که از یک - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میلیارد کاربر برخودار است. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - علاوه بر این حوزه فعالیت های Tencent کسب و کارهایی از قبیل بازی سازی، رسانه های اجتماعی، اخبار و تولید محتوا را نیز در برمی گیرد.

بازی های موبایل و آنلاین نیز بخش جدایی ناپذیری از خدمات این غول چینی هستند و در سه ماهه تابستان 4 - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میلیارد دلار سود را عاید آن کرده اند.

این شرکت به دنبال توسعه فعالیت های خود در خارج از چین است و در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - همین راستا بخش عمده ای از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سهام «سوپر سل» که تولید کننده «کلش آو کلنز» به شمار می رود را خریداری کرده است. علاوه بر این در کمپانی های از قبیل اسنپ (چت)، تسلا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و رقیب هندی اوبر به نام «اولا» نیز  سرمایه گذاری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone