🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30531.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اینتل نسل جدید پردازنده‌های زئون را با 48 هسته معرفی کرد

اینتل به تازگی نسل جدید پردازنده های خانواده زئون خود را که قرار است در نیمه نخست سال 2019 عرضه شوند معرفی کرده که با 48 هسته پردازشی و پشتیبانی از 12 رم DDR4 به ...

اینتل به تازگی نسل جدید پردازنده های خانواده زئون - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - خود را که قرار است در نیمه نخست سال 2019 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - عرضه شوند معرفی کرده که با 48 هسته پردازشی و پشتیبانی از 12 رم DDR4 به ازای هر سوکت (پشتیبانی از 2 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - سوکت) نسبت به نسل قبل پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

پردازنده جدید از مدار مجتمع چندگانه بهره می برد

پردازنده های مورد استفاده به احتمال زیاد از سری «کسکید لیک» خواهند بود که اینتل آنها را «Cascade Lake Advanced Performance» (کسکید AP) - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - می خواند. نسل کنونی با پسوند «Scalable Processors» یا SP از مدار مجتمع یکپارچه با 28 هسته و 56 رشته اجرایی (Thread) بهره می برد اما نسخه AP، مدار مجتمع چندگانه داشته که این مدارها در یک پکیج قرار می گیرند. رویکرد مذکور شبیه به پردازنده های Epyc ساخت AMD است که در هر پکیج، 4 مدار مجتمع 8 هسته ای دارند.

ورود اینتل به حوزه مدارهای مجتمع چندگانه به نوعی اجباری بوده، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - چرا که با زیاد شدن تعداد پردازنده در هر مدار، احتمال بروز خطا در تولید و افزایش ضایعات بیشتر شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - که برای حل آن، از چند مدار مجتمع استفاده خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران

در ضمن از آنجایی که فناوری 10 نانومتری اینتل هنوز برای تولید انبوه بهینه نشده، این شرکت نسل جدید پردازنده های زئون خود را نیز با استفاده از معماری 14 نانومتری تولید خواهد کرد. لازم به ذکر است که تعداد کانال های حافظه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - بسیار زیاد چیپست های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - جدید نیازمند سوکت بزرگی است که گفته شده - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - برای نسل جدید، یک کانکتور 5903 پینی (سوزن) خواهد داشت.

در مجموع اینتل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - بهبود عملکرد 20 درصدی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - نسبت به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - نسل قبل و 240 درصدی نسبت به رقیب اصلی (Epyc) را مطرح کرده که بخش قابل توجهی از آن به استفاده از پهنای باند بیشتر برای حافظه بازمی گردد.

همچنین استفاده از دستور العمل های AVX512 جدید در نسخه AP کمک شایانی به توان پردازش شبکه های عصبی کرده که به گفته اینتل، در زمینه الگوریتم های تطابق تصویر تا 17 برابر بهتر از نسخه SP عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone