تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44642.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

با آخرین به روز رسانی آتلوک، مدیریت مخاطبین آسان تر از همیشه شده است

اگر از طرفداران پر و پا قرص سرویس آتلوک هستید، خوشحال باشید چرا که مایکروسافت به روز رسانی مهمی برای نسخه های iOS و اندروید این اپلیکیشن منتشر کرده است. اگر چه در این به ...

اگر از طرفداران پر و پا قرص سرویس آتلوک هستید، خوشحال باشید چرا که مایکروسافت به روز رسانی مهمی برای نسخه های iOS و اندروید این اپلیکیشن منتشر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است. اگر چه در این به روز رسانی قابلیت های زیادی اضافه نشده، اما - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تغییرات بسیار خوبی در راستای مدیریت بهتر مخاطبین در این سرویس ایمیل صورت پذیرفته که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

مورد اول، امکان افزودن و ویرایش مستقیم مخاطبین - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نسخه iOS آتلوک است، قابلیتی که اندرویدی ها نیز به زودی آن را دریافت می کنند. همچنین کارت مخصوص هر مخاطب هم از لحاظ ظاهری دچار تغییراتی شده و حالا جزئیات بیشتری را در خود به نمایش می گذارد.

تمام تغییرات اعمال شده در مخاطبین آتلوک با دفترچه تلفن سیستم عامل همگام سازی می شوند

کاربران آیفون و آیپد می توانند برای ایجاد یک مخاطب جدید در آتلوک به تب People مراجعه کرده و سپس علامت + را لمس کنند. اما نکته خوب اینکه حالا می توان افراد جدید را مستقیما از یک ایمیل یا رویداد نیز به فهرست مخاطبین اضافه کرد، بدین صورت که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با اشاره روی اسم هر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فرد گزینه Add Contact ظاهر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شود. حالت دیگر هم طبیعتا جستجوی اسم مخاطبین در نوار جستجوی اپلیکیشن خواهد بود.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آتلوک - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید کارت مربوط به هر مخاطب حالا حاوی جزئیات بیشتری در مورد آن فرد است که از میان آن ها می توان به شماره تلفن، آدرس ایمیل، آیدی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اسکایپ و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصاویر کاربری اشاره - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمود. به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - غیر از این در کارت هر مخاطب حالا می توانید آخرین مکالمات و آخرین فایل هایی که با یکدیگر به اشتراک گذاشته اید را هم مشاهده کرده و از میتینگ هایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که قرار است با هم داشته باشید با خبر شوید.

اما آخرین خصوصیتی که هم برای کاربران iOS و هم اندروید در دسترس قرار گرفته، امکان ذخیره مخاطبین در دفترچه تلفن سیستم عامل است - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هنگام دریافت تماس یا پیامک بتوانند اسم آن مخاطب را مشاهده کنند. کاربران آتلوک می توانند برای دسترسی به این قابلیت گزینه Caller ID را از تنظیمات اپلیکیشن فعال نمایند.

لازم به گفتن نیست که تمام تغییرات اعمال شده در مخاطبین آتلوک بلافاصله با دفترچه تلفن سیستم عامل همگام سازی می شوند. جدیدترین نسخه آتلوک را می توانید همین حالا از - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone