🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41621.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مقایسه مشخصات پیکسل 2 اکس ال با گلکسی نوت 8، الجی V30 و آیفون 8 پلاس

بعد از ماه ها انتشار خبر و شایعه بالاخره امشب پرچمدارهای گوگل نیز معرفی شدند و اکنون می توانیم مشخصات سخت افزاری آنها را با محصولات شرکت های بزرگ دیگر مقایسه کنیم. اگرچه گوگل هنوز ...

بعد از ماه ها انتشار خبر و شایعه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بالاخره امشب پرچمدارهای گوگل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیز معرفی شدند و اکنون می توانیم مشخصات سخت افزاری آنها را با محصولات شرکت های بزرگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیگر مقایسه کنیم.تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اگرچه گوگل هنوز نتوانسته در مقایسه با سامسونگ، آیفون و حتی الجی نام شناخته شده ای برای پیکسل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دست پیدا کند اما - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این اسمارت فون ها در کنار قابلیت های سخت افزاری فوق العاده و اندروید سبک می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

پیکسل 2 اکس ال رقبای شناخته شده چندانی ندارد و تنها می توان به گلکسی نوت 8، الجی V30 و آیفون 8 پلاس اشاره کرد که در جدول زیر مشخصات آنها را با هم مقایسه کرده ایم:

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone