🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23410.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ابعاد تازه از حمله تروریستی در آلمان؛ از استریم تیراندازی تا چاپ سه بعدی سلاح‌ها

در پی دستگیری مظنون اصلی حمله تروریستی اخیر در شهر هاله آلمان، ابعاد تازه ای از این جنایت فاش شده که شامل انتشار مستقیم جریان تیراندازی در توییچ و احتمال چاپ سه بعدی سلاح ها ...

در پی دستگیری مظنون اصلی حمله تروریستی اخیر در شهر هاله آلمان، ابعاد تازه ای از این جنایت فاش شده که شامل انتشار مستقیم جریان تیراندازی در توییچ و احتمال چاپ سه بعدی سلاح ها می شود.

چهارشنبه گذشته شهر هاله در شرق آلمان شاهد یک تیراندازی مرگبار در نزدیکی کنیسه یهودیان و یک ساندویچی بود که دو کشته و هفت زخمی برجای گذاشت. مظنون این حملات که «اشتفان بلیت» نام - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دارد، در بازجویی ها به نکات مهمی از جمله قصد خود برای قتل عام دسته جمعی یهودیان و انتشار آن در اینترنت اعتراف کرده است.

بلیت ۲۷ ساله که انگیزه های راست گرایانه دارد، پیش - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از حمله تروریستی با انتشار بیانیه ای در فوروم بازی Meguca از تصمیمش برای آزمایش سلاح های دست - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ساز خبر داده بود. این پست شامل لینکی به کانال spilljuice در توییچ می شد که جریان تیراندازی مرگبار را به مدت ۳۵ به صورت زنده پخش کرد.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

مانیفست ۱۶ صفحه ای در حال حاضر پاک شده اما بازفید اسکرین شات هایی از آن را در اختیار  دارد. بلیت در این بیانیه به برنامه های پرداخته که هدف از آن اثبات کارایی توپخانه‌اش از طریق قتل عام دشمنان نژاد سفید و به ویژه یهودیان عنوان شده. منظور از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - توپخانه احتمالا چهار سلاح و مقادیر زیاد مواد منفجره ای است که وی در جریان حمله به همراه داشته است.

نیروهای پلیس در بازرسی از خانه وی چاپگری سه بعدی پیدا کرده اند که احتمالا برای تولید سلاح - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ها به کار رفته است. همچنین تراکنش‌های بانکی وی نشان می دهد هزینه برخی دیگر از قطعات اسلحه ها از طریق پی پال پرداخت شده است.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

در متن مانیفست از عباراتی نظیر نسل کشی نیمه شب، برگزیده برای مرگ و «امتیاز: زنده بمان» استفاده شده؛ در واقع - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به نظر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می رسد اشتفان بلیت حمله مرگبارش را یک بازی ویدیویی تصور کرده است.

انتشار بیانیه در شبکه های اجتماعی و پخش زنده حملات مرگبار - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - رویدادی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تازه نیست و پیش از این عاملان تیراندازی در - تعمیرات تلویزیون سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ال پاسو نیز از همین روش استفاده کرده بودند. هدف از اینکار تحریک افراد دیگر به انجام حملات مشابه و نفرت پراکنی هرچه بیشتر است اما این شبکه ها نیز تدابیری را برای مقابله با آنها اندیشیده اند که شامل شناسایی سریع و پاکسازی مطالبی از این قبیل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone