🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23413.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل در مورد علت کار نکردن فیس آیدی با عینک آفتابی توضیح می‌دهد

فیس آیدی یکی از مهم ترین قابلیت های امنیتی آیفون هاست ولی در صورتی که کاربر عینک آفتابی داشته باشد به درستی عمل نخواهد کرد. اپل در مورد این مشکل و راه حل آن توضیحاتی ...

فیس آیدی یکی از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مهم ترین قابلیت های امنیتی آیفون هاست ولی در صورتی که کاربر عینک آفتابی داشته باشد به درستی عمل نخواهد کرد. اپل در مورد این مشکل و راه حل آن توضیحاتی ارائه داده که در ادامه می خوانید.

مشکل درست کار نکردن فیس آیدی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از زمان آیفون X وجود داشت. کاربرانی که 1000 دلار برای خرید این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - گوشی هزینه کرده بودند از سرعت پایین این ویژگی امنیتی و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شناسایی نشدن چهره خود در صورتی که گوشی در زاویه خاصی قرار می گرفت شاکی بودند.

با از راه رسیدن خانواده آیفون 11 فیس آیدی هم بهبود چشمگیری پیدا کرد. حالا از زوایای بیشتری می توان قفل گوشی را باز کرد و سرعت شناسایی چهره نیز بیشتر شده است. اما باز هم یک مشکل وجود دارد؛ در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - صورتی که کاربر عینک آفتابی روی صورت داشته باشد این ویژگی به درستی کار نمی کند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و کاربر مجبور است قفل گوشی را به صورت دستی باز کند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اما علت کار نکردن فیس آیدی با عینک آفتابی چیست؟ اپل می گوید این ویژگی برای باز کردن قفل گوشی به سه عضو نیاز دارد: چشم ها، بینی و دهان. در صورتی که یکی از این عضوها به درستی تشخیص داده نشوند، قفل گوشی باز نخواهد شد.

به گفته کمپانی کوپرتینویی فیس آیدی در طیف 930 تا 950 امواج فروسرخ فعالیت می کند. این یعنی با عینک هم می توان قفل گوشی را باز کرد ولی به شرطی که شیشه های آن مات نباشند. برای اینکه امواج فروسرخ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توانایی تشخیص چشمان از پشت عینک را داشته باشد، شیشه های عینک باید ضریب انتقال بالا و انعکاس نور کمی داشته باشند.

اپل می گوید «تمامی عینک های دودی» توسط فیس آیدی قابل تشخیص هستند، اما همه چیز به ضریب انتقال شیشه آنها بستگی دارد. اگر ضریب - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انتقال بالا باشد امواج فروسرخ می توانند چشم ها را تشخیص دهند. ولی در صورتی که کاربر عینک آفتابی خلبانی با شیشه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با انعکاس بسیار بالا روی چشمانش گذاشته باشد، فیس آیدی عمل نخواهد کرد.

می توان با غیرفعال کردن یک لایه امنیتی در آیفون کاری کرد تا فیس آیدی با تقریباً همه عینک های دودی عمل کند. ما چنین کاری را پیشنهاد نمی کنیم اما می - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - توانید با رفتن به قسمت فیس آیدی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در بخش تنظیمات آیفون، گزینه Require Attention for Face ID را غیر فعال کنید. با این کار یک سطح امنیتی مهم از میان برداشته می شود ولی حداقل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می توانید بدون برداشتن عینک خود در یک روز آفتابی قفل گوشی خود را باز کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone