🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37660.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شارپ AQUOS S3 معرفی شد؛ ظریفترین موبایل 6 اینچی

کمپانی شارپ از اسمارت فون AQUOS S3 رونمایی کرد که همچون بسیاری از موبایل های جدید بریدگی نمایشگر در آن خودنمایی می کند. بدنه AQUOS S3 از فلز و شیشه ساخته شده و در پنل عقب ...

کمپانی شارپ از اسمارت فون AQUOS S3 رونمایی کرد که همچون بسیاری از موبایل های جدید بریدگی نمایشگر در آن خودنمایی می کند.

بدنه AQUOS S3 از فلز و شیشه ساخته شده و در پنل عقب آن شاهد دوربینی دوگانه با پیکربندی عمودی هستیم و در مرکز آن نیز حسگر اثر انگشت جا خوش کرده است. در لبه سمت راست نیز کلیدهای پاور و کنترل صدا تعبیه شده اند. تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقینمایشگر 6 - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اینچی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با رزولوشن fullHD پلاس این موبایل حاشیه های بسیار اندکی دارد و 91 درصد از پنل جلو را به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود اختصاص - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - داده است.

AQUOS S3 از چیپست اسنپدراگون 630 با پردازنده هشت هسته ای، 4 گیگابایت رم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 64 گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بهره - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می برد که از طریق درگاه microSD قابلیت افزایش - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دارد.تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیدوربین دوگانه این اسمارت فون از یک سنسور 12 مگاپیسکلی با گشودگی دریچه لنز f/1.75 و سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بهره می برد. دوربین سلفی نیز به سنسوری 16 مگاپیکسلی مجهز شده که نوید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ثبت تصاویر باکیفیتی را می دهد.

از دیگر مشخصات این موبایل می توان به باتری 3200 میلی آمپر ساعتی یا پشتیبانی از شارژ سریع - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Quick Charge 3.0 و اندروید اوریو با رابط کاربری Smile UX شارپ اشاره کرد. تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیAQUOS S3 قرار است از سه روز دیگر در رنگ مشکی و با قیمت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - 412 دلار به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone