🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40202.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چالش سامسونگ برای کاربران آیفون در کره جنوبی

سامسونگ در تحت طرحی به نام «Samsung Galaxy Experience Program» یا «برنامه تجربه گلکسی سامسونگ»، کاربران آیفون را به تجربه استفاده از گلکسی نوت 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و گلکسی اس 8 (بررسی ...

سامسونگ در تحت طرحی به نام «Samsung Galaxy Experience Program» یا «برنامه تجربه گلکسی سامسونگ»، کاربران آیفون را به تجربه استفاده از گلکسی نوت 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گلکسی اس 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) دعوت کرده است.

کاربران آیفون می توانند از امروز 30 آبان تا 6 آذر ماه به صورت آنلاین در طرح مذکور ثبت نام کنند و تا تاریخ 9 آذر ماه نیز سامسونگ از میان ثبت نام کنندگان، 10 هزار نفر را انتخاب می کند و از آنها برای حضور در یکی از فروشگاه های سامسونگ دعوت می کند تا موبایل های پرچمدار خود را تحویل بگیرند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

شرکت کنندگان علاوه بر هزینه خرید موبایل باید مبلغ 45 دلار را نیز بپردازند

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در این طرح، علاوه بر هزینه خرید موبایل مذکور باید مبلغی معادل 45 دلار بپردازند؛ در صورتی که پس از پایان یک ماه استفاده، کاربر قصد داشته باشد موبایل را پس دهد، مبلغ پرداختی برای خرید موبایل، مجدداً به او عودت داده می شود، ولی 45 دلار ثبت نام پس داده نمی شود. اگر هم کاربر پس از یک ماه استفاده قصد نگه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داشتن تلفن هوشمند را داشته باشد، تنها 45 دلار ثبت نام به او پس داده می شود.

گفتنی است افرادی که در این طرح شرکت کرده و قصد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نگه داشتن تلفن هوشمند مذکور را دارند، علاوه بر پس گرفتن مبلغ 45 دلار، یک اسپیکر بلوتوث « JBL Go» نیز دریافت می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone