🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11905.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کمیسیون تجارت فدرال برادکام را به ایجاد انحصار غیرقانونی در بازار تراشه‌ها متهم کرد

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) شرکت برادکام را به اعمال انحصار غیرقانونی در بازار تراشه‌های پهن‌باند، تلویزیون و قطعات وای‌فای متهم کرد. این کمیسیون می‌گوید برادکام با شرکت‌های تولیدکننده و ارائه‌دهنده خدمات قرارداد انحصاری بسته ...

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) شرکت برادکام را به اعمال انحصار غیرقانونی در بازار تراشه‌های پهن‌باند، تلویزیون و قطعات وای‌فای متهم کرد. این کمیسیون می‌گوید برادکام با شرکت‌های تولیدکننده و ارائه‌دهنده خدمات قرارداد انحصاری بسته تا از خرید تراشه سایر تامین‌کنندگان جلوگیری کند.

به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - گزارش وب‌سایت Gizmodo، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - کمیسیون تجارت فدرال علاوه بر اتهام رفتارهای ضدرقابتی در بازار فروش تراشه و قطعات، برادکام را به ایجاد تعهدات انحصاری و وفاداری برای تامین تراشه‌ها متهم کرده و می‌گوید این موضوع باعث شده رقابت برای سایر شرکت‌ها دشوار شود. FTC تقریبا با اتفاق آرا موافق محکوم کردن برادکام بود اما در نهایت یکی از اعضای جدید کمیسیون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - با این تصمیم مخالفت کرد.

کمیسیون تجارت فدرال می‌خواهد برادکام را از مذاکره برای چنین قراردادهایی که دسترسی به تراشه را منوط به همکاری انحصاری و وفاداری می‌داند، منع کند. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - به‌علاوه، قرار است تلافی‌جویی علیه شرکت‌هایی که قطعات خود را از رقبای برادکام تهیه کرده‌اند، ممنوع شود.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان

حالا برادکام اعلام کرده که ممکن است بتواند به توافقی با کمیسیون تجارت فدرال دست پیدا کند. البته این شرکت مدعی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - است که ادعاهای FTC را قبول ندارد و قانون را زیر پا نگذاشته است. منتها آن‌ها در سال‌های اخیر همواره در مذاکره با قانون‌گذاران ناکام بوده‌اند.

این شرکت در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تلاش داشت کوالکام را بخرد، اما در نهایت کاخ سفید جلوی این معامله را گرفت. در بیانیه برادکام آمده است: «خوشحال می‌شویم که با شرایطی اساسا شبیه توافقی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - که بر سر همین محصولات با کمیسیون - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - اروپا داشتیم، بتوانیم موضوع بازار پهن‌باند را با FTC حل کنیم. اگرچه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - قبول نداریم که عملکردمان ناقض قانون بوده و مخالف ادعای FTC درباره کسب و کارمان هستیم، ولی می‌خواهیم این مشکل را پشت سر بگذاریم و با کمک محیطی مناسب برای تغییرات دیجیتالی بتوانیم به حمایت از مشتریان‌مان بپردازیم. از سوی دیگر، خوشحالیم که تحقیقات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - FTC درباره کسب و کار ما بدون اقدام - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر ماسال استان گیلان - عملی بسته شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
رفقا سایت ***** مایکروفر کنوود MWL311 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت ماسال گیلان بام سبز تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone