🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37666.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ال جی G7 ممکن است در دو مدل با نمایشگرهای LCD و OLED روانه بازار شود

گزارشات جدید حاکی از آنند که ال جی از پرچمدار بعدی خود موسوم به G7، تا پایان ماه آینده پرده برداری کرده و آن را تا ماه می روانه بازار خواهد کرد. مطابق اخبار تازه ...

گزارشات جدید حاکی از آنند که ال جی از پرچمدار بعدی خود موسوم به G7، تا پایان ماه آینده پرده برداری کرده و آن را تا ماه می روانه بازار خواهد کرد. مطابق اخبار تازه ای که در بعضی خبرگزاری های کره جنوبی منتشر شده، به نظر می رسد که G7 در دو مدل به دست مشتریان خواهد رسید: یکی با نمایشگر ال سی دی و دیگری با نمایشگر اولد.

به نظر می رسد که شرکت کره ای این استراتژی را از شرکت اپل الهام گرفته باشد که سال گذشته در کنار عرضه آیفون X با پنل اولد، دو آیفون ۸ و ۸ پلاس را با - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهای ال سی دی روانه بازار کرد.

ال جی G7 از نظر ظاهری هم به آیفون X بی شباهت نیست. اخیرا ویدیویی در رسانه ها منتشر شده که وجود یک بریدگی شبیه به آیفون X را در قسمت بالای نمایشگر G7 تأیید می کند.

از گزارشات منتشر شده پیداست که دو مدل G7 به جز تفاوت در نمایشگر، در هیچ خصوصیت سخت افزاری دیگر با هم فرقی نخواهند داشت. هر چند مدل اولد به خاطر گران تر بودن این نوع - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پنل ها نسبت به پنل ال سی دی، با قیمت بیشتری به مشتریان ارائه خواهد شد.

البته به نظر می رسد که پنل ال سی دی G7 صرفا یک پنل معمولی نیست، بلکه با یک نمایشگر +MLCD مواجه هستیم که از تکنولوژی جدیدی برای کاهش مصرف باتری بهره می گیرد و در عین حال می تواند روشنایی صفحه را تا سقف ۸۰۰ نیت ارتقاء بدهد.

اما شایعات دیگر حاکی از آنند که ال جی G7 دارای نمایشگری با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۳۱۲۰x۱۴۴۰ پیکسل بوده و از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به عنوان قلب تپنده بهره می گیرد.

همچنین دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی با ضریب گشودگی دهانه لنز f/۱.۶، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، بدنه ضد آب مبتنی بر استاندارد IP68، اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از ابزار جانبی ماژولار از دیگر خصوصیاتی هستند که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این شایعات به پرچمدار جدید ال جی نسبت می دهند.

ال جی G7 احتمالا با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مدل +G7 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و ۶ گیگابایت رم با قیمتی در حدود ۸۵۰ الی ۹۰۰ دلار روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone