🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38331.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ده نکته ای که تازه کارها باید در مورد مک بدانند

یک دفعه از پشت ویندوز بلند شدن و نشستن پای مک، برای تازه کارها کار چندان ساده و قابل هضمی نیست. این دو تفاوت های زیادی با هم دارند و جا به جایی میان آن ...

یک دفعه از پشت ویندوز بلند شدن و نشستن پای مک، برای تازه کارها کار چندان ساده و قابل هضمی نیست. این دو تفاوت های زیادی با هم دارند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - و جا به جایی میان آن ها مثل این می ماند که بخواهید نوکیا ۱۱۰۰ قدیمی خود را که حسابی به آن عادت کرده اید، کنار بگذارید و به سراغ یک موبایل اندرویدی بروید.

خب مسلما کنار آمدن با این همه تغییر کمی سخت است و باید کلی زمان بگذارید تا بتوانید بالاخره به پیش فرض ها و تنظیمات مک عادت کنید. به همین منظور در ادامه از پایه ای ترین این پیش فرض - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - ها و تنظیمات برای تان می گوییم تا در صورت اتفاق افتادن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - این جا به جایی، خیلی احساس غربت نکنید.

۱) چگونه مک را روشن، ری استارت یا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - خاموش کنیم؟

خب روشن کردن مک کار چندان سختی نیست. به هر حال حتی اگر تا حالا اسم مک هم به گوش تان نخورده باشد با دیدن کلید آشنای پاور روی این کامپیوترها می فهمید که با فشردن آن سیستم شروع به کار می کند. جالب اینجاست که بدانید در صورت کرش کردن سیستم، می توانید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - با نگه داشتن این کلید مک را مجبور به خاموش شدن کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

برای خاموش یا ری استارت کردن و حتی بردن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مک به حالت خواب نیز نیازی به انجام کار پیچیده ای ندارید. - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - فقط کافیست به سراغ منوی اپل در سمت چپ بالای تصویر بروید تا در آن، این تنظیمات را ببینید. البته اگر از کاربران لپ تاپ های اپل هستید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - باید بگویم که کارتان خیلی راحت تر است و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - می توانید با بستن در آن ها سیستم را به حالت خواب ببرید.

۲) چطور در مک فایل ها را کپی، کات یا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - پیست کنیم؟

همانند ویندوز، راحت ترین کار برای کپی-پیست کردن فایل ها، راست کلیک کردن روی آن هاست. خیلی راحت با استفاده از راست کلیک روی فایل مورد نظر، گزینه کپی را انتخاب کرده و در مقصد با استفاده دوباره از راست کلیک پیست می کنید. البته این کار با استفاده از میانبرهای کیبوردی Cmd + C ‌(برای کپی کردن) و Cmd + V ‌(برای پیست کردن) خیلی راحت تر هم می شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

اما برخلاف چیزی که تا حالا گفتیم، کات کردن در سیستم عامل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مک با ویندوز تفاوت های بسیاری دارد. در مک باید ابتدا فایل مورد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نظرتان را کپی کرده و به پوشه ای که می خواهید آن را انتقال دهید بروید. سپس در فضای خالی پنجره مورد نظرتان راست کلیک کرده و کلید Option را نگه دارید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

حالا اگر خوب دقت کنید گزینه Move Item Here را خواهید دید که با کلیک روی آن فایل هایتان به مقصد مورد نظر کات می شود. البته می توانید تمام این مراحل را با استفاده از میانبر Cmd + Option + V دور بزنید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - و خیلی سریع تر فایل های خود را به جایی دیگر انتقال دهید.

۳) چگونه در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مک راست کلیک کنیم؟

خب همه ما دیگر کار کردن با ماوس های دو کلیدی را بلد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - هستیم و نیازی به ارائه توضیحات اضافه نیست. البته اگر مجیک ماوس های اپل را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - که تنها یک کلید دارند هم در دست داشته باشید باز با مشکل چندانی رو به رو نخواهید بود و خیلی راحت می توانید نحوه کار کردن با آن ها را یاد بگیرید. با این حال کار کردن با مک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - بوک ها و مجیک ترک پد کمی متفاوت است و باید در آن ها از دو انگشت خود برای راست کلیک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - کردن استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

فقط کافیست دو انگشت خود را روی تاچ پد مک بوک ها بگذارید و کمی فشار دهید. سیستم عامل مک این کار را به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - عنوان راست کلیک کردن تفسیر می کند و ویژگی های مختص آن را در اختیارتان قرار می دهد. البته تنظیمات مربوط به ماوس و ترک پد نیز قابل تغییر هستند و می توانید به ترتیب به آن ها از طریق مسیرهای System Preferences > Mouse و System Preferences > Trackpad دست پیدا کنید.

۴) چطور در مک جستجو کنیم؟

اگر خوب دقت کنید، در سمت چپ بالای صفحه آیکون ذره بین را می بینید که با اجرای آن می توانید به جستجوی هر چیزی که روی مک تان وجود دارد بپردازید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

۵) چگونه در مک اسکرین شات بگیریم؟

چندین و چند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - راه مختلف وجود دارند که می شود به کمکشان در مک اسکرین شات گرفت. اما ساده ترین راهی که می توان به آن اشاره کرد، استفاده از میانبرهای کیبورد است. در این روش، فقط کافیست از میانبر Cmd + - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - Shift + 3 استفاده کنید تا به کمک آن از تمام صفحه اسکرین شات گرفته شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

البته می توانید از طریق میانبر  Cmd + Shift + 4 کاری کنید که مک فقط از بخش خاصی از صفحه اسکرین شات بگیرد. البته به تمام این ویژگی ها از طریق ابزار Grab نیز می توان دست یافت. فقط کافیست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مسیر Applications > Utilities را دنبال کنید تا از طریق Grab به چیزی که دنبالش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - هستید برسید.

۶) چطور در مک اپ اینستال یا آنینستال کنیم؟

برای نصب یا همان اینستال کردن اپ ها روی مک باید به سراغ فایل های DMG بروید و آن ها را دانلود کنید. سپس باید روی شان کلیک کنید و محتوای موجود در آن ها را بگیرید و داخل پوشه Applications سیستم بیندازید. پس از این کار، دیگر به فایل DMG اپلیکیشن مورد نظرتان نیازی ندارید و می توانید آن را از روی سیستم پاک کنید.

البته برخی از اپلیکیشن ها هم هستند که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - از PKG های نصب اتوماتیک پشتیبانی می کنند. نصب کردن این ها شبیه به اینستال کردن اپ ها روی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - ویندوز است. فقط کافیست - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - روی فایل شان کلیک کنید و دسترسی های لازم را در اختیارشان بگذارید تا مراحل نصب آغاز شود.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

برای آنینستال کردن اپ ها نیز فقط کافیست آیکون یا پوشه برنامه مورد نظرتان را از فولدر Applications بگیرید و داخل Trash بیاندازید. به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - همین سادگی اپ مورد نظر از سیستم تان حذف می شود.

۷) چگونه روی مک فونت نصب کنیم؟

اگر فونتی با مک شما سازگار باشد، برای نصب آن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیازی به انجام کارهای پیچیده ندارید. فقط باید روی آن دابل کلیک کنید تا پیشنمایشی از فونت دانلود شده برای تان به نمایش درآید. پس از آن تنها با کلیک روی Install می توانید فونت مورد نظرتان را به جمع فونت های موجود در مک اضافه کنید.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

برای دسترسی به فونت بوک مک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نیز می توانید از مسیر Applications > - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - Utilities اقدام کنید و با ورود به آن، به گلچین کردن فونت های مورد علاقه خود بپردازید.

۸) چطور از ایردراپ برای ارسال فایل استفاده کنیم؟

برای ارسال فایل از آیفون به مک کافیست به صورت زیر اقدام کنید:

۱. ابتدا فایندر مک را به اجرا درآورید و از طریق آن روی شورتکات ایردراپ کلیک کنید.

۲. سپس از طریق آیفون خود، فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - و کلید Share را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - بفشارید.

۳.  حالا منتظر بمانید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - که نام سیستم تان در زیر پنجره ایردراپ ظاهر شود.

۴. روی آن کلیک کنید تا انتقال آغاز شود.

برای ارسال فایل از مک به آیفون باید مسیر زیر را طی کنید:

۱. مطمئن شوید که ایردراپ آیفون تان روشن است و تنظیمات آن برای دسترسی بهتر روی «AirDrop Everyone» قرار داده شده.

۲. سپس از طریق مک، فایل - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مورد نظر را انتخاب و روی آن راست کلیک کنید. حال از مسیر Share > AirDrop، فایل را برای ارسال آماده کنید.

۳. آیفون تان که توسط مک شناسایی شد، روی نام آن کلیک کنید تا پروسه انتقال شروع شود.

۹) چگونه اسپلیت ویو مک را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - فعال کنیم؟

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

مک دارای حالتی به نام Split View است که می توان به کمک آن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - تصویر را به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - چند بخش تقسیم کرد و کارهای مختلف را همزمان با هم پیش برد. فقط برای فعال کردن آن، ابتدا باید مسیر زیر را طی کنید:

۱. روی آیکون سبز رنگ «Full Screen» موجود در بالای پنجره ها کلیک کرده و برای چند ثانیه کلیک خود را نگه دارید.

۲.  پس - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - از چند ثانیه پنجره مورد نظر را گرفته به سمت چپ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - یا راست تصویر ببرید.

۳. در سمت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - مخالف روی پنجره ای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - که می خواهید در آن قسمت از صفحه قرار بگیرد کلیک کنید تا اسپلیت ویو مک باقی کارها را انجام دهد.

۴.  برای خارج شدن از این حالت نیز کافیست یا کلید Esc را بفشارید یا دوباره روی آیکون Full - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - Screen کلیک کنید.

۱۰) چطور کوکی های مک را پاک کنیم؟

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران

با فرض اینکه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فریدون کنار استان مازندران - شما قرار است از سافاری روی مک استفاده کنید، کافیست برای پاک کردن کوکی ها، روی Safari در نوار منو بالای صفحه کلیک کنید و از مسیر آن به سراغ Preferences بروید. حالا در زیر بخش Privacy تب  Manage Website Data را انتخاب کنید تا لیستی از تمام کوکی های موجود در اختیارتان قرار بگیرد. در این جا می توانید کوکی ها را یک به یک یا به صورت دسته جمعی پاک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone