🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31277.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون 8150 در صدر بنچمارک هوش مصنوعی؛ هلیو P80 در جایگاه دوم

چیپست های امروزی علاوه بر بنچمارک های پردازنده و پردازشگر گرافیکی باید در کارایی هوش مصنوعی هم با یکدیگر رقابت کنند. بنچمارک جدیدی که در این حوزه منتشر شده خبر از برتری اسنپدراگون 8150 حداقل ...

چیپست های امروزی علاوه بر بنچمارک های پردازنده و پردازشگر گرافیکی باید در کارایی هوش مصنوعی هم با یکدیگر رقابت کنند. بنچمارک جدیدی که در این حوزه منتشر شده خبر از برتری اسنپدراگون 8150 حداقل در بین اندرویدی ها می دهد.

آزمایشی که روی برد نمونه اولیه ویژه توسعه دهندگان مجهز به 8150 انجام شده نشان از کارایی 2 برابری نسبت به اسنپدراگون 845 دارد. علاوه بر این محصول قدرتمند کوالکام در مقایسه با کایرین 980 هواوی هم در جایگاه بالاتری ایستاده است.

اما اجازه دهید کمی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - به کایرین 980 بپردازیم. هواوی ادعا می کند که این چیپست در زمینه پردازش های مرتبط با هوش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - مصنوعی تا - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - 2 برابر نسبت به کایرین 970 بهبود یافته است. اما این بنچمارک نشان از افزایش کارایی تنها 15 درصدی دارد و در جدول اندکی پایین تر از اسنپدراگون 845 - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ایستاده است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان

در جدول تفاوتی بین بنچمارک وان پلاس 6 و پیکسل 3 ایکس - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - ال گوگل به چشم می خورد که عجیب به نظر می رسد و البته بی دلیل هم نیست. با اینکه هر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - دو این گوشی ها به اسنپدراگون 845 مجهز شده اند اما گوشی گوگل بر خلاف وان پلاس از واحد پردازش هوش مصنوعی اختصاصی خود بهره می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - برد. این چیپ در سری پیکسل 3 در پردازش تصویر کاربرد دارد.

یکی از موارد غافلگیر کننده لیست هلیو P80 از مدیاتک است که امتیازی بسیار بالاتر از اسنپدراگون 845 را به نام خود ثبت کرده و نزدیک به 8150 ایستاده است. در مقایسه با چیپست های هلیو P60 و P70 این چیپ افزایش کارایی در حدود 200 درصدی را از خود نشان می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - دهد.

پیش از این بنچمارک انتوتو منتسب به اسنپدراگون 8150 خبر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - از برتری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر زرین شهر استان اصفهان - نسبت به چیپ های کایرین 980 و A12 بایونیک اپل می داد.

لیست کامل بنچمارک هوش مصنوعی را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

 

تماشا کنید: تولید آگهی تلویزیونی لکسوس توسط هوش مصنوعی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone