🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31281.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

وانی پر از سکه برای خرید آیفون XS [تماشا کنید]

به تازگی چند نفر لبه ‌های یک وان حمام پر از سکه را بدست گرفته بودند و آن را در یک مرکز خرید حمل می‌کردند تا بدین شکل یک آیفون XS خریداری کنند. بدین ترتیب ...

به تازگی چند نفر لبه ‌های یک وان حمام پر از سکه را بدست گرفته بودند و آن را در یک مرکز خرید حمل می‌کردند تا بدین شکل یک آیفون XS خریداری کنند. بدین ترتیب یکی از عجیبترین خرید‌های آیفون کل تاریخ ثبت شد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان

همین افراد با انتشار پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام سعی کردند از روند انجام چنین پروژه‌ی طاقت فرسایی فیلمبرداری کنند و آن را با کاربران جهان به اشتراک بگذارند. آنها در ابتدا سعی کردند این وان را داخل یک جیپ قرار دهند و آن - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - را به مرکز خرید Yevropeisky در موسکو انتقال دهند.

جالب اینجاست که موفق - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - شدند پس از راضی کردن مامورین امنیتی این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - مرکز خرید، با کمک هم این وان را به یک فروشگاه رسمی محصولات اپل منتقل کنند.

گفته شده این وان با ۱۰۰ هزار سکه پر شده بود و ۳۵۰ کیلوگرم وزن داشت. به همین دلیل بسیاری از رسانه‌های روسی به آن «وان افسانه‌ای پر از پول خرد» لقب داده‌اند. بدین ترتیب این - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - گروه کاربر خوش ذوق موفق شده بودند، مبلغی معادل ۱۰۵۰ تا ۱۵۰۰ دلار جمع آوری کنند تا یک آیفون XS جدید خریداری نمایند.

این مسئله موجب شده که بار دیگر مشتری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدار بودن فروشندگان - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و کمپانی اپل به رخ دیگر شرکت‌ها کشیده شود چرا که یک فروشنده مجبور شد ۲ ساعت تمام این وان پر از پول را بشمرد تا میزان واقعی مبلغ قرار گرفته در آن را تخمین بزند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان

Svyatoslav Kovalenko که در واقع بلاگری معروف در کشور روسیه به شمار می‌رود مدعی شده که با آیفون جدید خریداری شده به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - وسیله‌ی وان پر از پول خرد سعی کرده نظر مردم و مسئولین را نسبت به چنین پولی را تغییر دهد.

به گفته‌ی وی، بسیاری از فروشگاه‌ها در روسیه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - پول خرد ندارند - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - و گاهی اوقات به همین دلیل نمی‌توانند بقیه پول خریداران را بپردازند. گزارش شده حتی برخی مغازه ها از فروش محصولاتشان به مشتریانی که پول خرد ندارند، خودداری کرده‌اند. حال Kovalenko  تلاش کرده که توجه فروشگاه‌های بزرگ را به پول خرد جلب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رستاک نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
وای خدای من، خدمات شرکت تعمیرچی در کرمانشاه واقعاً عالیه! من اخیراً جارو برقی اسنوا SVC-CA20WE خودم رو برای تعمیر به این شرکت دادم و باید بگم که از کیفیت خدماتشون خیلی راضی بودم. خصوصاً که در منزلم خدمات به من ارائه شد و نیازی نبود که جارو برقیم رو برای تعمیر به همراه داشته باشم. به هر کسی که دنبال تعمیر کیفیتی با قیمت پایین هست، شرکت تعمیرچی رو توصیه میکنم. بسیار راضی بودم
کاربر برومند نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
سلام وقت بخیر میشه بگید مرکز شما آیا شهرک صادقیه کرمانشاه هم سرویس دهی داره.
پاسخ: بله در شهرک صادقیه شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone