🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31276.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چرا اپل آیپد پرو را جایگزین کامپیوتر می داند؟ [تماشا کنید]

آیپد پرو جدید اپل در دو مدل با نمایشگرهای 11 و 12.9 اینچی از نوع LCD معرفی شده اند و این بار حاشیه های نمایشگر آنها باریک تر از نسل قبل است. چیپست قدرتمند A12X ...

آیپد پرو جدید اپل در دو مدل با نمایشگرهای 11 و 12.9 اینچی از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - نوع LCD معرفی شده اند و این بار حاشیه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - های نمایشگر آنها باریک تر از نسل قبل است. چیپست قدرتمند A12X به آنها نیرو می دهد و می توانید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - نسخه دسکتاپ فوتوشاپ را روی آنها اجرا کنید. اما آیا همه اینها کافی است که این تبلت را جایگزینی برای کامپیوترها بدانیم؟ اپل با ویدیویی جدید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - نشان داده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - این گونه تصور می کند.

ویدیوی جدید 5 دلیل را مطرح می کند که می تواند متقاعدتان کند کامپیوتر بعدی تان آیپد پرو باشد. در اولین دلیل اپل ادعا می کند که چیپست A12X که در این تبلت به کار رفته از بسیاری از کامپیوترها سریع تر است.

در مورد دوم به همه کاره بودن آیپد پرو اشاره دارد. به لطف اپ استور، تبلت اپل می تواند نقش یک سینما برای مشاهده فیلم ها را بازی کند، با آن به مطالعه کتاب مشغول شوید یا ویدیوها و آهنگ ها را ویرایش کنید.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران

در سومین مورد راحتی حمل آیپد پرو مطرح می شود و البته قابلیت همیشه متصل بودن به لطف پشتیبانی از شبکه های LTE را هم نباید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - فراموش کرد. آیپد پرو 11 اینچی و 12.9 اینچی وزنی 468 و 633 گرمی دارند و از بیشتر لپتاپ ها سبک تر هستند. نمایشگر لمسی قابلیت چهارمی است که امکان انتقال محتویات در اپلیکیشن ها و عملیات چند وظیفه گی را به راحتی فراهم می کند.

در انتها به یکی از مزیت های اساسی آیپد پرو در مقابل کامپیوترها اشاره می شود: اپل پنسل جدید. با استفاده از قلم بهبود یافته می توانید اسناد را امضا یا طرح های خود را روی تبلت نقاشی کنید. اسمارت کیبورد فولیو که به عنوان یک کیبورد فیزیکی به راحتی به آیپد پرو وصل می شود هم امکان تایپ راحت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر چمستان استان مازندران - را برایتان فراهم می کند.

در نهایت شعاری که اپل برای آیپد پرو در این ویدیو نمایش می دهد هم جالب است: «مثل یک کامپیوتر که شبیه هیچ کامپیوتر دیگری نیست».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone