🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  3. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41365.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوبی ارز دیجیتالی رسمی خود به نام emCash را معرفی کرد

دولت دوبی نخستین ارز دیجیتالی رسمی خود به نام emCash را بر پایه فناوری بلاکچین (blockchain) معرفی کرد که با همکاری شرکت های Emcredit و Object Tech وارد چرخه اقتصادی خواهد شد. این ارز دیجیتالی ...

دولت دوبی نخستین ارز دیجیتالی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رسمی خود به نام emCash را بر پایه فناوری بلاکچین (blockchain) معرفی کرد که با همکاری شرکت های Emcredit و Object Tech وارد چرخه اقتصادی خواهد شد.

این ارز دیجیتالی رمزپایه، حاصل تلاش های این شهر پیشرفته در حوزه شتاب دهنده هاست و زیر چتر «شتاب دهنده های اقتصادی دوبی» - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قرار می گیرد. «علی ابراهیم» معاون اقتصادی این شهر می گوید:

ارز دیجیتال مزایای زیادی دارد، از جمله پردازش سریع، بهبود زمان تحویل، کاهش پیچیدگی و هزینه. این ارز می تواند شیوه زندگی و کسب و کار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مردم را در دوبی متحول سازد و جهش بزرگی به سمت نوآوری های بیشتر باشد، ابداعاتی که کار و زندگی انسان را دگرگون می کنند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

مقامات دولتی می گویند emCash از جدیدترین فناوری بلاکچین بهره می گیرد و در قالب سیستم پرداخت پیشرفته ای به نام emWallet عمل می کند. Emcredit که مرجع خدمات اعتباری دوبی محسوب - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود، اعلام کرده emWallet از انواع تراکنش ها پشتیبانی خواهد کرد؛ از خرید قهوه و هزینه مدرسه کودکان تا پرداخت قبوض مصرف و انتقال پول به غیر.

پلتفرم یکپارچه و امن بلاکچین اقتصاد دوبی را متحول می کند

علاوه بر این، شهر دوبی به پلتفرم مشترکی تجهیز می گردد که به نهادهای دولتی اجازه می دهد از فناوری بلاکچین برای پروژه های مختلف خود استفاده کنند. همان طور که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می دانید بلاکچین به عنوان پلتفرمی غیر متمرکز و ایمن برای تراکنش های مختلف، همواره مورد توجه آینده نگران و دوراندیشان قرار داشته است.

گفتنیست دوبی که «شهر آینده» نام گرفته، قصد دارد آینده اقتصادی اش را بر پایه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پلتفرم بلاکچین بنا کند و ارائه ارز دیجیتالی emCash نخستین گام در این مسیر طولانی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خواهد بود.

مطالب زیر را از دست ندهید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone