🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40538.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت از ماوس جدیدی با دکمه های قابل برنامه ریزی رونمایی کرد

مایکروسافت سال گذشته از یک دستگاه ماوس ساده با برند سرفیس رونمایی کرد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از مشتریان را راضی کرده است. حال این شرکت محصول جدیدی را به بازار ...

مایکروسافت سال گذشته از یک دستگاه ماوس ساده با برند سرفیس رونمایی کرد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیاری از مشتریان را راضی کرده است. حال این شرکت محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده که علاوه بر کیفیت بالا، با سه دکمه قابل برنامه ریزی امکان شخصی سازی عملکردها را برای کاربر فراهم می کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل

ماوس جدید که نام کامل آن «Surface Precision Mouse» است، توانایی اتصال همزمان به سه کامپیوتر مختلف از طریق بلوتوث را داشته و دکمه های آن برای انجام اموری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل - مانند باز کردن اپلیکیشن ها و یا ذخیره کردن فایل ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل - قابل برنامه ریزی هستند.

Surface Precision Mouse قابلیت اتصال بی سیم و با سیم به دستگاه های مختلف را دارد

البته ماوس - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل - مورد بحث قابلیت اتصال بی سیم و با سیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل - به دستگاه های مختلف را دارد که این ویژگی در پلتفرم های متفاوت با محدودیت هایی مواجه است. به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل - عنوان مثال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل - کامپیوترهای مکینتاش و سیستم های مجهز به ویندوز 7 تنها از طریق کابل USB با ماوس مایکروسافت ارتباط برقرار می کنند در حالی که Surface Precision Mouse برای اتصال به دیوایس های اندرویدی تنها گزینه بلوتوث را در اختیار دارد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل

لازم به ذکر است که دکمه های قابل برنامه ریزی ماوس جدید مایکروسافت فقط با ویندوز 10 کار می کنند و سایر پلتفرم ها (حتی Windows 10 S) از امکان برنامه ریزی آنها بی بهره هستند.

گفتنی است Surface Precision Mouse در حال حاضر با قیمت 99 دلار به فروش گذاشته شده و نخستین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل - ماوس ها یک ماه دیگر به دست مشتریان خواهند رسید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پارس آباد استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone