🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15993.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

TSMC ساخت کارخانه تولید تراشه‌های ۳ نانومتری خود را به پایان رساند

شرکت TSMC ساختار کارخانه خود برای تولید تراشه‌های ۳ نانومتری را تکمیل کرده و به تازگی مراسمی برای جشن گرفتن این موفقیت نیز برگزار کرده است. بر اساس گزارشی جدید، TSMC امیدوار است که تولید ...

شرکت TSMC ساختار کارخانه خود برای تولید تراشه‌های ۳ نانومتری را تکمیل کرده و به تازگی مراسمی برای جشن گرفتن این موفقیت نیز برگزار کرده است.

بر اساس گزارشی جدید، TSMC امیدوار است که تولید تجاری تراشه‌های ۳ نانومتری را از نیمه دوم سال ۲۰۲۲ در این کارخانه آغاز کند. این کمپانی تایوانی به دنبال آغاز تولید آزمایشی این چیپ‌ها در سال جاری میلادی بود، اما شیوع ویروس کرونا برنامه‌های آن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - را یکسال به تعویق انداخت.

در این گزارش به توافق موسسه تحقیقات نیمه‌هادی تایوان (TSRI) با ARM اشاره شده که امکان دسترسی رایگان محققان تایوانی به مالکیت‌های معنوی ARM را برای اهداف تحقیقاتی فراهم می‌کند.

چیپ‌های ۵ نانومتری به تازگی معرفی شده‌اند که می‌توان به چیپ A14 Bionic اپل، کرین ۹۰۰۰ هواوی و اگزینوس ۱۰۸۰ سامسونگ اشاره کرد. چند روز دیگر چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - نیز با این معماری از راه می‌رسد.

با وجود اینکه تراشه‌های ۵ نانومتری عمر بسیار کمی دارند، کمپانی‌ها فعالیت روی نسل آینده چیپ‌ها را آغاز کرده‌اند. نسل آینده پردازنده‌های موبایل‌ها با معماری ۳ نانومتری توسعه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - پیدا می‌کنند. سامسونگ اخیرا از سرمایه‌گذاری ۱۱۶ میلیارد دلاری روی فناوری تراشه‌های ۳ نانومتری خبر داده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران

TSMC که بزرگترین تولیدکننده نیمه‌هادی در جهان محسوب می‌شود، سرمایه‌گذاری زیادی روی این فناوری انجام داده است. طبق گزارش‌ها، این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - کمپانی تایوانی برای تولید - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - تراشه‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - ۳ نانومتری خود همچنان از فناوری FinFET - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - استفاده می‌کند. این فناوری برای چیپ‌های ۵ نانومتری سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته، اما این کمپانی کره‌ای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - برای تراشه‌های ۳ نانومتری به سراغ فناوری GAA می‌رود.

فناوری GAA بر محدودیت‌های فیزیکی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - پردازش FinFET کنونی غلبه می‌کند که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. TSMC برای تراشه‌های ۲ نانومتری خود از فناوری جدیدی استفاده خواهد کرد که البته تا سال ۲۰۲۴ شاهد تولید انبوه آن‌ها نخواهیم بود.

این کمپانی اخیرا زمینی را در شهر «سینچو» در تایوان خریداری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - کرده که در آن کارخانه و مرکز تحقیق و توسعه آن برای تراشه‌های ۲ نانومتری تاسیس می‌شود. در این مراکز نزدیک به ۸۰۰۰ نفر مشغول به کار خواهند شد. کارخانه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - تولید تراشه‌های ۳ نانومتری این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران - کمپانی در پارک علمی جنوب تایوان (STSP) در شهر «تاینان» قرار دارد.

- تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نور استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اریکا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
چشم برادر، خدمات شرکت الو واقعا عالی بود! تلویزیون توشیبا من خیلی اسیب دیده بود، ولی با توجه به تلاش و حرفه‌ای بودن تعمیرکاران، الان دوباره به انگشتان پایم است. در کل، خیلی راضی هستم و به همه دوستانم هم پیشنهاد میکنم که اگر مشکلی با الکترونیک خودشون دارن با شرکت الو تماس بگیرن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone