🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10751.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فروشگاه آنلاین اپل بازطراحی شد: بازگشت بخش اختصاصی Store

فروشگاه آنلاین اپل پس از یک قطعی کوتاه با شکل و امکاناتی تازه در دسترس قرار گرفت. این وب‌سایت حالا ظاهری جدید دارد و از بخش ویژه‌ای تحت عنوان Store بهره می‌برد که اصلی‌ترین محل ...

فروشگاه آنلاین اپل پس از یک قطعی کوتاه با شکل و امکاناتی تازه در دسترس قرار گرفت. این وب‌سایت حالا ظاهری جدید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - دارد و از بخش ویژه‌ای تحت عنوان - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - Store بهره می‌برد که اصلی‌ترین محل وب‌سایت اپل یعنی فروشگاه آن است.

وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - شرکت اپل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - حالا در بالای صفحه زبانه جدیدی به نام Store دارد که کاربر را به پرتال مخصوص فروشگاه آنلاین منتقل می‌کند؛ جایی که می‌توانید از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - بین کارت‌های مختلف محصول موردنظر خود از جمله آیفون، مک، آیپد، - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - اپل واچ، ایرپاد یا غیره را انتخاب کنید.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی

طراحی جدید وب‌سایت اپل شبیه اپلیکیشن اپل استور است و صفحه اصلی آن تخفیف‌ها و تبلیغات موجود را نشان می‌دهد. مسیریابی در این بخش از طریق اسکرول افقی انجام می‌شود که در دستگاه‌های iOS نسبت به کامپیوترهای دسکتاپ حس بهتری را القا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی

اگر روی یک دسته‌بندی محصول مثل مک‌ها کلیک کنید، با تمام گزینه‌های ممکن روبرو می‌شوید و حتی می‌توانید مقایسه انجام دهید یا به متخصصان فروش و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - لوازم جانبی آن محصول دسترسی پیدا کنید. با نهایی کردن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - فرآیند خرید به رابط استاندارد فروشگاه منتقل می‌شوید که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - برای همه محصولات فروشگاه اپل یکسان است.

فروشگاه آنلاین این شرکت قبلا هم یک زبانه ویژه داشت، ولی در بازطراحی‌های قبلی از روی این وب‌سایت حذف شد. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - کاربران حالا با بازگشت این بخش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - دوباره می‌توانند به‌راحتی محصولات خود را پیدا کنند و بدون نیاز به گشتن در صفحات مختلف به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - دنبال دکمه خرید سفارشات‌شان را تکمیل کنند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی

اپل همچنین روی قابلیتی به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - نام The Apple Difference تاکید کرده که شامل اطلاعاتی درباره شخصی‌سازی محصول پیش از خرید، بسته‌بندی هدایا و دریافت مشاوره‌های ویژه خرید است. در پایین صفحه جدید فروشگاه هم قسمت‌هایی برای خدمات و سایر فروشگاه‌ها اضافه شده است. به‌علاوه، می‌توانید اطلاعات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - بیشتری درباره سرویس اپل وان کسب کنید.

وب‌سایت جدید اپل لینک سریعی برای تعیین وقت استفاده از خدمات تعمیراتی Genius را هم ارائه کرده تا کاربران راحت‌تر بتوانند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - دستگاه‌های خود را نزد اپل ببرند و تعمیر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر ساوه استان مرکزی - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone