🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34833.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ساخت نخستین اسکنر اشعه ایکس با قابلیت ثبت تصاویر رنگی و سه بعدی

اشعه ایکس به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای پزشکی حالا وارد فاز جدیدی شده است. تصویربرداری اشعه ایکس در زمینه هایی نظیر شناسایی دقیق محل شکستگی استخوان کاربرد دارد اما دو بعدی و سیاه و ...

اشعه ایکس به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای پزشکی حالا وارد فاز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - جدیدی شده است.

تصویربرداری اشعه ایکس در زمینه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - هایی نظیر شناسایی دقیق محل شکستگی استخوان کاربرد دارد اما دو بعدی و سیاه و سفید بودن این تصاویر کارایی آنها را محدود کرده است.

یک شرکت نیوزلندی با استفاده از یک اسکنر پزشکی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - پیشرفته توانسته بر این چالش غلبه کرده و نخستین تصویر اشعه ایکس سه بعدی رنگی را ثبت کند.تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندراناین اسکنر از چیپ Medipix3 آزمایشگاه «سرن» بهره می برد که توسعه آن یک دهه به طول انجامیده و به لطف تکنولوژی ردیابی ذرات قابلیت تولید تصاویر با رزولوشن بالا را دارد. فرایند تصویربرداری چیپ های Medipix3 شبیه دوربین های معمولی بوده و ذره های زیر اتمی را پس از برخورد با پیکسل شناسایی می کند.

پروفسور «فیل باتلر»، از دانشمندان MARS - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - Bioimaging که این اسکنر را ساخته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - معتقد است که Medipix3 با بهره بردن از پیکسل های کوچک و رزولوشن دقیق در تشخیص مشکلات پزشکی تغییرات شگرفی را به ارمغان خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - آورد. وی این دستاورد را مشابه اختراع نخستین دوربین عکاسی رنگی عنوان کرده است.

متخصصان این شرکت با ترکیب اطلاعات طیف سنجی چیپ و الگوریتم های دیگر تصویر رنگی سه بعدی را تولید می کنند که بافت های آب، چربی و نشانه های بیماری - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - را تا حد زیادی از هم متمایز می کند.

نسخه کوچکی از این اسکنر اشعه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - ایکس سه بعدی برای مطالعه بیماری های عروقی و سرطان مورد استفاده قرار گرفته که نتایج امیدوار کننده ای را نیز به همراه داشته است.

اسکنر اشعه ایکس سه بعدی قرار است در ماه های آتی روی بیماران مبتلا به روماتولوژی (بیماری‌های بافت همبند و استخوان‌های بدن) و افراد دارای مشکلات ارتوپدی آزمایش شود. در صورت موفقیت آزمایش های مذکور، این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر نمک آبرود استان مازندران - اسکنر به لطف انعقاد قرارداد بین آزمایشگاه سرن و MARS Bioimaging در آینده به صورت انبوه تولید خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone