🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19699.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۲۰ را در رنگ‌های جدید قرمز، آبی و صورتی ببینید

گلکسی نوت ۲۰ دو روز قبل در رنگ‌های خاکستری، سبز و برنز معرفی شده بود حالا اما تصاویری از آن در ۳ رنگ جدید رویت شده است. اگرچه رنگ‌های جدید این موبایل چشم بسیاری از ...

گلکسی نوت ۲۰ دو روز قبل در رنگ‌های خاکستری، سبز و برنز معرفی شده بود حالا اما تصاویری از آن در ۳ رنگ جدید رویت شده است. اگرچه رنگ‌های جدید این موبایل چشم بسیاری از کاربران را گرفته اما مشخص نیست به صورت جهانی عرضه شوند.

تا چند سال قبل تفاوت چندانی بین نسخه‌های معمولی و پلاس سری نوت وجود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - نداشت اما گلکسی نوت ۲۰ امسال از نظر دوربین، نمایشگر و حتی میزان حافظه رم نسبت به نسخه الترا ضعیفتر است. با این وجود زمانی که  پای رنگ‌بندی به میان می‌آید، نسخه عادی یک و سر گردن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - از الترا بالاتر قرار می‌گیرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان

در جریان مراسم معرفی سامسونگ برای نسخه معمولی تنها از رنگ‌های خاکستری، برنز و سبز سخن به میان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - آورد، حالا اما تصاویری از آن در رنگ‌های چشم نواز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - قرمز، آبی و صورتی منتشر شده. رنگ صورتی بی شباهت به نسخه برنز نیست و کمی مات به نظر می‌رسد اما دو رنگ دیگر براق‌تر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - به چشم می‌آیند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان

تصاویر مذکور توسط کاربران کره‌ای منتشر شده و اپراتور «KT Corporation» هم تیزر تبلیغاتی نسخه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - قرمز رنگ گلکسی نوت ۲۰ را در سایتش منتشر کرده که از عرضه این مدل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - دستکم در کره حکایت دارد. هر چند وجود رنگ‌بندی متنوع بی شک رضایت کاربران بیشتری را به همراه دارد اما هنوز مشخص نیست که سامسونگ آنها - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - را به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - صورت جهانی عرضه خواهد کرد یا تنها به دست کاربران کره‌ای می‌رسند. یک گمانه‌زنی دیگر این است که هر یک از اپراتورهای اصلی کره‌ جنوبی به صورت انحصاری یکی از این ۳ رنگ را عرضه خواهند کرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان

از سوی دیگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - هنوز مشخص نیست سامسونگ همین رویه را در مورد گلکسی نوت ۲۰ الترا هم در پیش می‌گیرد یا کاربران باید به رنگ‌های سفید، مشکی و برنز آن بسنده کنند.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک دیجیاتو - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - به گلکسی نوت ۲۰ و نوت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شهرضا استان اصفهان - ۲۰ اولترا

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حنیفه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روزتون بخیر یه سوال داشتم مرکز شما دور و بر خمینی آباد شهرضا خدمات داره؟
پاسخ: بله در خمینی آباد شهر شهرضا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone