🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  2. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19701.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

از کابل‌های بستر دریا تا اپ موبایل؛ برنامه گسترده آمریکا برای حذف فناوری‌های چینی

وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام برنامه‌ای جدید از شرکت‌های آمریکایی خواست تا فناوری‌های «غیرقابل اعتماد» چینی را از سیستم‌های خود حذف کنند. این برنامه یکی از گسترده‌ترین تلاش‌های دولت ترامپ برای محدود کردن بکارگیری ...

وزیر امور خارجه آمریکا با اعلام برنامه‌ای جدید از شرکت‌های آمریکایی خواست تا فناوری‌های «غیرقابل اعتماد» چینی را از سیستم‌های خود حذف کنند. این برنامه یکی از گسترده‌ترین تلاش‌های دولت ترامپ برای محدود کردن بکارگیری فناوری‌های چینی در ایالات متحده به شمار می‌رود.

«مایک پمپئو» وزیر امور خارجه ایالات متحده برنامه دولت این کشور برای «پاکسازی» شبکه‌های این کشور از فناوری‌های چینی را اعلام کرد. او از فروشگاه‌های اپلیکیشن، سرویس‌های ابری، اپ‌ها، شبکه اپراتورهای موبایل و کابل‌های اینترنتی بستر دریاها به عنوان پنج قسمت حساس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فراهان استان مرکزی - یاد کرد که دولت آمریکا به دنبال ممنوعیت دسترسی شرکت‌ها چینی به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فراهان استان مرکزی - آنهاست.

پمپئو خطاب به خبرنگاران گفت: «می‌خواهیم اپلیکیشن‌های چینی غیرقابل اعتماد را از فروشگاه‌های اپلیکیشن آمریکایی حذف کنیم. کمپانی‌های مادر اپ‌هایی مثل تیک‌تاک و وی‌چت در چین قرار دارند و تهدید قابل توجهی برای اطلاعات شخصی مردم آمریکا به شمار رفته و به دستور دولت چین محتوا را سانسور می‌کنند.»

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فراهان استان مرکزی

دولت آمریکا همچنین به دنبال محدود کردن نصب پیش فرض برنامه‌های محبوب آمریکایی یا در دسترس قرار دادن لینک دانلود آنها توسط تولیدکنندگان موبایل چینی مثل هواوی و «دیگر شرکت‌های غیر قابل اعتماد» است.

برنامه گسترده دولت آمریکا برای محدود کردن شرکت‌های چینی شامل سرویس‌های ابری هم می‌شود. وزیر امور - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فراهان استان مرکزی - خارجه آمریکا در این رابطه به داده‌های حساس مردم و کسب و کارهای آمریکا و همچنین تحقیقات واکسن کرونا اشاره کرد که در دیتاسنترهای شرکت‌های چینی مثل علی بابا و تنسنت ذخیره شده‌اند.

دولت آمریکا همچنین مانع از ساخت شبکه برای اپراتورهای موبایل یا کابل کشی در بستر اقیانوس توسط شرکت هواوی یا دیگر شرکت‌های فناوری چینی خواهد شد. پمپئو از کشورها خواست تا به اتحاد محافظت از اطلاعات در برابر جاسوسی دولت چین ملحق شوند و به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر فراهان استان مرکزی - پشتیبانی بیش از ۳۰ کشور از این استراتژی اشاره کرد.

بیانیه جدید دولت آمریکا در حالی منتشر می‌شود که تنش بین چین و ایالات متحده به بالاترین حد رسیده است. رییس جمهور آمریکا هفته گذشته از احتمال ممنوعیت تیک تاک در ایالات متحده خبر داد. طبق گزارشات مایکروسافت قرار است این اپ را تا پیش از پایان شهریور تصاحب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone