🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41370.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل به دنبال استانداردسازی لوازم جانبی اندروید است

بر اساس گزارشی جدید گوگل قصد راه اندازی برنامه ای به نام «Made for Google» یا ساخته شده برای گوگل را دارد که در آن به شرکت های تولید کننده لوازم جانبی که محصولاتشان را مطابق ...

بر اساس گزارشی جدید گوگل قصد راه اندازی برنامه ای به نام «Made for Google» - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - یا ساخته شده برای گوگل را دارد که در آن به شرکت های تولید کننده لوازم جانبی که محصولاتشان را مطابق استانداردهای این شرکت طراحی و تولید کنند نشان استاندارد داده می شود. تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

به گزارش وب سایت «9to5Google» دو - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منبع مطلع تاکید کرده اند که گوگل در 24 مهر ماه و همزمان با معرفی موبایل های پیکسل از این طرح رونمایی می کند.

برخی محصولات شرکت های معتبری مثل ال جی و اچ تی سی نیز با استانداردها فعلی مطابقت ندارد

اگرچه در حال حاضر اطلاعات چندانی از این برنامه به بیرون درز نکرده اما ممکن است پیاده سازی آن بر استاندارد USB Type-C متمرکز باشد. در این صورت گوگل به تولیدکننده های لوازمی از قبیل پاوربانک، آداپتور، شارژر و کابل های سازگار با USB - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Type-C که از استانداردهای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این شرکت پیروی کنند، مجوز استفاده از نشان Made for - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Google را خواهد داد.

در حال حاضر هم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - استانداردهایی وجود دارند که تمام کابل ها باید بر اساس آن ساخته شود اما حتی برخی محصولات شرکت های معتبری مثل ال جی و اچ تی سی با این استانداردها مطابقت ندارد.

وجود کابل های نامعتبر و ناسازگاری محصولات شرکت های مختلف اغلب مشکلاتی را برای کاربران اندروید به وجود می آورد و گوگل با اجرای این طرح در صدد رفع این مشکلات و ایجاد راهی مطمئن برای تشخیص محصولات معتبر است.تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اپل نیز قبلا این برنامه ای مشابه را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیاده سازی کرده و با فراهم کردن امکان دسترسی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تولیدکنندگان لوازم جانبی به ابزارها، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اسناد و پشتیبانی فنی به استانداردسازی محصولات آنها کمک می کند.

ابزار جانبی جدید لاجیتک برای SmartDock مدیریت کابل ها را آسان تر می کند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone