🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41377.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Honor 7X با نمایشگر 5.93 اینچی و دوربین دوگانه بزودی معرفی می شود

آنر، برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی اخیراً دعوت نامه های رویدادی در تاریخ 11 اکتبر را برای اصحاب رسانه ارسال کرده و قصد دارد یک هفته پیش از رونمایی گوگل از موبایل های خانواده پیکسل ...

آنر، برند زیر مجموعه کمپانی هوآوی اخیراً - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دعوت نامه های رویدادی در تاریخ 11 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اکتبر را برای اصحاب رسانه ارسال کرده و قصد دارد یک هفته پیش از رونمایی گوگل از موبایل های خانواده پیکسل و 5 روز پیش از معرفی رسمی اعضای جدید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سری Mate هوآوی، از اسمارت فون تازه اش پرده بردارد.

با این همه، موبایل Honor 7X که ماه آتی میلادی معرفی می شود، به هیچ وجه وارد رقابت با پرچمداران گوگل و هوآوی نشده و در واقع، دستگاهی میان رده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. Honor 7X ابتدا در کشور چین عرضه می شود، اما قطعاً به مرور زمان راه خود را به بازار اقصی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نقاط جهان نیز باز خواهد کرد.

گفته می شود این میان رده خوش منظر، 270 دلار قیمت دارد که البته برای مدل مجهز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به 4 گیگابایت حافظه رم، به 315 دلار می رسد. تا امروز، اطلاعات چندانی درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه در دسترس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نبود اما حالا می دانیم باید منتظر موبایلی با نمایشگر 5.93 اینچی باشیم که رزولوشن 1080p را به نمایش در می آورد و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دوربین دوگانه آن نیز، به دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

چیپست هشت هسته ای کایرین 659 با فرکانس کاری 2.36 گیگاهرتز، در نقش قلب تپنده Honor 7X ظاهر می رود و از دیگر مشخصات می توان به 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3240 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. ضمناً هنوز صحبتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - درباره ورژن اندروید این اسمارت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فون به میان نیامده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone