🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41376.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مسیریاب ویز و راهنمای جامع استفاده از بهترین اپلیکیشن نقشه برای ایران

سال گذشته اپلیکیشن نقشه و مسیریاب ویز که به دلیل دقت و سهولت در استفاده از محبوبیت نسبتاً بالایی در میان کاربران کشورمان برخوردار بود به دستور مقامات قضایی فیلتر و از روی کافه بازار ...

سال گذشته اپلیکیشن نقشه و مسیریاب ویز که به دلیل دقت و سهولت در استفاده از محبوبیت نسبتاً بالایی در میان کاربران کشورمان برخوردار بود به دستور مقامات قضایی فیلتر و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از روی کافه بازار نیز حذف شد. با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این حال به نظر می رسد که از روز جمعه مورخ 7 مهر 1396 محدودیت فیلترینگ از روی این اپ برداشته شده است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

البته به نظر می رسد که این موضوع برای تمامی سرویس های ارائه دهنده اینترنت صادق نیست، و کاربران بعضی سرویس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ها همچنان به مسیریاب ویز دسترسی ندارند.

طی به روز رسانی اخیر منوی فارسی و امکان جستجوی فارسی به اپلیکیشن Waze اضافه شده است.

اما با توجه به رفع فیلتر مسیریاب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ویز برای بعضی سرویس دهنده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های اینترنت، بیشتر کاربران با مشاهده قابلیت های فوق العاده این اپ ترجیح می دهند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که از این اپلیکیشن برای مسیریابی استفاده کنند. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با استفاده از این ابزار می توانید ضمن بهره مندی از مسیریابی صوتی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بهترین و کوتاه ترین مسیر ممکن را برای سفرهای شهری خود پیدا کنید.

نشان دادن حجم ترافیک در طول سفر، سرعت مجاز در راه های اصلی و فرعی و همچنین تعیین محل سرعت گیرها تنها مثالی از قابلیت های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مسیریاب ویز هستند که به شما در رانندگی مطلوب و سفری ایمن کمک می کنند. در طی به روز رسانی اخیر نیز ویز منوی فارسی و امکان جستجوی فارسی را به قابلیت های خود اضافه کرده که خبری خوب برای کاربران داخلی به شمار می رود.

با این تفاسیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قصد داریم پرداخت دقیق تری به این اپلیکیشن داشته باشیم و امکانات کم نظیر آن را مورد بررسی قرار دهیم. در مطلب امشب آموزشی جامع را برای استفاده از این مسیریاب همه کاره در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اختیار شما می گذاریم، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

توجه: این مقاله به مرور زمان و با ارائه قابلیت های جدید برای Waze به روز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رسانی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شد.

اپلیکشین Waze، مسیریابی مبتنی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بر سیستم ناوبری Turn-by-Turn

شاید در یک نگاه کلی اپلیکیشن ویز را رقیبی سر سخت برای ابزار نقشه گوگل به حساب آورید اما واقعیت آن است که ویز برای مسیریابی رانندگان طراحی شده و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حتی گوگل نیز آن را برای اندروید اتو نیز عرضه کرده است.

برنامه مذکور برای مسیریابی از سیستم ناوبری Turn-by-Turn استفاده می کند. این سیستم اغلب با توجه به عوامل متغیری چون ترافیک و یا مسدود بودن راه، مسیر پیشنهادی را به روز کرده و بهترین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مسیر را در اختیار کاربران می گذارد.

شروع مسیر یابی با استفاده از مسیریاب ویز

همانطور که گفته شد به نظر می رسد که از روز جمعه مورخ 7 مهر 1396 محدودیت فیلترینگ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - از روی این اپ برداشته شده است. البته به نظر می رسد که این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - موضوع برای تمامی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سرویس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های ارائه دهنده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اینترنت (از جمله رایتل که در گردآوری مطلب از آن استفاده شده) صادق نیست، و کاربران بعضی سرویس ها همچنان به مسیریاب ویز دسترسی ندارند.

به هنگام حرکت، ویز به رانندگان اجازه جستجوی مقصد به صورت دستی را نمی دهد.

برای شروع مسیریابی پس از اجرای اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مسیریاب ویز به بخش جستجو مراجعه کنید و نام مقصد مورد نظر خود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را بنویسید. با انجام این کار سیستم مقصد و مکان های نزدیک آن را جهت انتخاب در اختیار شما می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گذارد. با افزوده شدن زبان فارسی به جستجوی صوتی ویز این امکان برای کاربران کشورمان فراهم شده تا عملیات جستجو را به صورت صوتی نیز انجام دهند.

جهت انجام این کار کافیست روی آیکن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میکروفون در کنار بخش جستجو ضربه زده و سپس نام مقصد خود را در مقابل دستگاه اعلام کنید. بد نیست بدانید که به هنگام حرکت اگر بخواهید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نام مقصد را به صورت دستی جستجو کنید با پیغام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هشدار ویز مبنی بر عدم امکان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - استفاده از بخش جستجو به هنگام حرکت خودرو مواجه خواهید شد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

البته با ضربه زدن روی گزینه مسافر به ویز می فهمانید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که یکی از مسافران خودرو هستید و پس از آن امکان جستجوی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دستی در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اختیار شما قرار می گیرد. با طی مراحل بالا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کافیست روی گزینه «برو» و پس از آن «الان برو» کلیک کنید تا فرآیند مسیریابی آغاز شود. با کلیک روی گزینه «بعداً» نیز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به منوی برنامه ریزی سفر منتقل خواهید شد که پیش تر در خصوص آن توضیح دادیم.

ویز موقعیت مکانی دوربین های سرعت و کنترل عبور - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و مرور را روی نقشه نشان می دهد.

در ادامه بگوییم که گزینه های «ایست»، «ارسال زمان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حدودی رسیدن» و «مسیرها» به ترتیب برای پایان دادن به فرآیند مسیریابی، اعلام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میانگین زمان رسیدن به مقصد از طریق پیامک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به مخاطبین و انتخاب بهترین مسیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ممکن جهت رسیدن به مقصد کاربرد دارند.

ابزار ویز قادر است موقعیت مکانی دوربین‌ های کنترل سرعت، محل قرار گرفتن پلیس، دوربین‌ های کنترل عبور و مرور در سطح شهر، چراغ های قرمز و همچنین سرعت‌ گیرها و حجم ترافیک را در شعاع سفر به اطلاع کاربر برساند. در مقابل کاربران نیز می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - توانند با ثبت اطلاعات به به روز رسانی نقشه ویز کمک کنند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

به عنوان مثال می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - توانید با کلیک روی آیکن نارنجی رنگی که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - روی نقشه قرار دارد وارد پنل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ارسال گزارش شوید و با انتخاب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یکی از گزینه ها (تصادف، پلیس، ترافیک، مشکل نقشه و...) نسبت به ارسال گزارش و به روز رسانی بخشی از نقشه که در حال عبور از آن هستید اقدام نمایید.

کارکرد مشابه شبکه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های اجتماعی ویز یکی از نکات بارز آن است. با استفاده از قابلیت هایی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهد می توانید دوستان خود را از شبکه‌های اجتماعی دیگر همچون فیسبوک یافته و مسیر در حال تردد آن‌ ها را در ویز ببینید.

تنظیمات سریع مسیریاب ویز

پس از ورود به ویز تنها کاری که باید بکنید استفاده از بخش جستجو و وارد کردن مقصد مورد نظر خود است. اما مطمئناً قابلیت های موجود در بخش تنظیمات و شخصی سازی آن ها می تواند تجربه شما از این اپلیکیشن را دگرگون سازد.

با ضربه زدن روی آیکن ذره بین در پایین و سمت چپ تصویر یک منوی کشویی در مقابل شما قرار می گیرد. پیش از هرچیزی روی آیکن چرخ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دنده که در بالا و سمت چپ تصویر قرار دارد ضربه بزنید تا بدین واسطه وارد تنظیمات برنامه شوید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

در بخش تنظیمات سریع کاربران قادر هستند مواردی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چون نوع نمایش صفحه (دو بعدی، سه بعدی و یا خودکار)، صدای برنامه (خاموش، روشن و یا فقط هشدارها)، راهنمای صوتی و جستجوی صوتی را تنظیم نمایند.

Waze - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قابلیت جدیدی به نام ضبط صوت را به بخش راهنمای صوتی خود اضافه کرده است.

خوشبختانه طی به روز رسانی اخیر اپلیکیشن مسیریاب ویز از جستجوی صوتی به زبان فارسی به طور کامل و دقیق پشتیبانی می کند. کافیست به صفحه اصلی بازگردید، روی علامت میکروفون در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کنار بخش جستجو ضربه بزنید و نام محل مورد نظر خود را به صورت رسا اعلام کنید.

پس از پردازش های صورت گرفته توسط اپلیکیشن، مقصد مورد نظر و محل های نزدیک به آن جهت انتخاب در اختیار شما قرار می گیرد.  با این همه متأسفانه در بخش راهنمای صوتی به طور رسمی شاهد اضافه شدن زبان کشورمان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نیستیم.

اما نگران نباشید؛ ویز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قابلیت جدیدی به نام ضبط صوت را به بخش - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - راهنمای صوتی خود اضافه کرده است. با ضربه زدن روی این گزینه کاربران می توانند از صدای ضبط شده خود به عنوان راهنمای صوتی استفاده کنند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

برای ضبط صوت خود مطابق تصویر بالا روی یکی از عبارات کلیک کنید تا فرآیند ضبط صدا آغاز شود. با ضربه زدن روی آیکن ضبط، متن ارائه شده توسط سیستم را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در حداکثر زمان تعیین شده مقابل تلفن همراه خود ادا کنید.

یادآور کودک را می توان یکی از ویژگی های درخور توجه این برنامه به شمار آورد.

پس از طی مراحل بالا می توانید صوت ضبط شده را مجدداً گوش دهید و در صورت رضایت بخش بودن، آن را ذخیره نمایید. همچنین باید گفت که عبارات ضبط نشده به صورت پیش فرض با صدای تنظیم شده توسط ویز پخش خواهند شد.

در پایان روی گزینه Save که در بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید تا تغییرات ذخیره و صوت ضبط شده توسط شما به لیست راهنماهای صوتی افزوده شود.

در نهایت اگر دوست داشتید می توانید صدای ضبط شده خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. البته توجه داشته باشید، هر کاربری که صدای ضبط شده شما را دانلود کند می تواند آزادانه آن را با دیگر کاربران این اپلیکیشن به اشتراک بگذارد.

تنظیمات پیشرفته مسیریاب ویز

اما در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بخش تنظیمات پیشرفته گزینه های متنوع تری جهت شخصی سازی وجود دارد. با اسکرول کردن به سمت این بخش و ضربه زدن روی گزینه عمومی می توانید زبان برنامه، یکای مسافت و شعاع رویدادها (تعیین می کند که رویدادها حداکثر تا چه فاصله ای از شما به نمایش در بیایند) را پیکربندی نمایید.

مهم ترین جنبه Waze برای تمام کاربران، ناوبری و نحوه مسیریابی این اپلیکیشن است.

فعال کردن گزینه «جلوگیری از قفل خودکار» هم سبب می شود به هنگام مسیریابی صفحه تلفن هوشمندتان به طور خودکار خاموش نشود.

اما شاید یادآور کودک را بتوان یکی از ویژگی های درخور توجه این برنامه، حداقل در کشورمان دانست. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - متأسفانه همانطور که مطلع هستید در طی چند وقت اخیر اخبار دردناکی در خصوص سرقت خودروهای حامل کودکان مخابره شده که قلب هر انسانی را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به درد می آورد.

با فعال کردن این گزینه به هنگام رسیدن به مقصد یک یادآور بررسی خودرو حاوی پیامی سفارشی که می توانید آن را در همین بخش تعیین نمایید، دریافت خواهید کرد تا بدین وسیله حواستان را بیش از پیش جمع نموده و عزیز دلبندتان را در خودرو فراموش نکنید.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اگر رنگبندی نقشه و یا وضعیت آن در طول شبانه روز شما را اذیت می کند به راحتی می توانید با ورود به بخش نمایش و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نقشه آن ها را با توجه به نیازهایتان تنظیم نمایید. دو گزینه «جزئیات روی نقشه» و «هشدارهای مسیر» نیز به شما کمک می کنند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تا هشدارها و جزئیات مختلف را به نقشه اضافه نموده و یا متعاقباً نسبت به حذف آن ها اقدام نمایید.

برای به موقع رسیدن به مکان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های مورد نظر می توانید سفرهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خود را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - برنامه ریزی نمایید.

قابلیت فعال کردن گزینه های دیگری چون بزرگنمایی خودکار صفحه به هنگام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حرکت، قفل نقشه روی جهت شمال-بالا (در این حالت امکان چرخاندن صفحه وجود ندارد) و امکان جستجو روی نقشه نیز از طریق این بخش در اختیار کاربران قرار گرفته است.

مهم ترین جنبه مسیریاب ویز برای تمام کاربران، ناوبری و نحوه مسیریابی این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپلیکیشن است. در تنظیمات پیشرفته با ورود به بخش ناوبری می - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - توانید از ویز بخواهید از آزادراه ها، آب راه ها و یا تقاطع های سخت (در این - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حالت مسیر یاب از تغییر جهت های سخت همچون تقاطع های بدون چراغ راهنمایی پرهیز می کند) دوری کند.

انتخاب روش مسیریابی از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - میان گزینه های کوتاه ترین و سریع ترین مسیر ممکن و همچنین انتخاب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یکی از سه گزینه مجاز، غیر مجاز یا پرهیز از مسیرهای طولانی در ارتباط با جاده های خاکی نیز از دیگر قابلیت هایی است که این بخش در اختیار شما می گذارد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

نمایش سرعت به هنگام حرکت خودرو و نمایش میزان سرعت مجاز روی نقشه یکی دیگر از ویژگی های مسیریاب ویز به شمار می رود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که هر نگاهی را به خود جلب می کند. در بخش نمایشگر سرعت می توانید تنظیمات مربوط به این بخش را تغییر داده و آن را جوری تنظیم نمایید که به هنگام تجاوز از سرعت مجاز برای شما صدای هشدار پخش نماید.

بخش تنظیمات صدا هم به شما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اجازه می دهد تا مورادی چون حجم صدا، خروجی صدا و تنظیمات دیگر مربوط به این بخش را پیکربندی کنید. اگر مجدداً به صفحه اصلی مراجعه کنید و روی آیکن ذره بین ضربه بزنید با چند گزینه متفاوت در منوی کشویی باز شده مواجه خواهید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شد.

نمایش نمودار ترافیک و میانگین زمان رسیدن به مقصد از نکات جالب سفرهای برنامه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ریزی شده است.

با استفاده از دو گزینه خانه و محل کار می توانید آدرس محل زندگی و محل کار خود را ذخیر نمایید تا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بدین واسطه دسترسی سریع تری به آن ها جهت مسیریابی شان داشته باشید.

کارکرد «مسیرهای پر کاربرد» نیز دقیقاً مشابه همان قابلیت های بالا است با این تفاوت که به محل های پر رفت و آمد و منتخب شما مربوط می شود. کافیست مسیرهای منتخب - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خود را روی نقشه مسیریابی کرده و آن ها را - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ذخیره کنید تا بدین شکل همیشه در دسترس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شما باشند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

برای به موقع رسیدن به مکان های مورد نظر نیز می توانید سفرهای خود را با استفاده از گزینه سفرهای برنامه ریزی شده برنامه ریزی نمایید.

برای شروع مسیریابی مقصد مورد نظر خود را به صورت دستی و یا صوتی جستجو کنید.

با ورود به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - این بخش کافیست روی گزینه Plan a drive ضربه بزنید. پس از آن ویز از شما می خواهد تا مقصد، موقعیت فعلی، روز سفر و همچنین ساعت آن را مشخص کنید.

به نمایش در آمدن نمودار ترافیک و میانگین زمان رسیدن به مقصد یکی از نکات جالب سفرهای برنامه ریزی شده است. در بخش تنظیمات این گزینه نیز می توانید تقویم ویز را با تقویم تلفن هوشمند خود همگام سازی کرده و همچنین نوع یادآوری برنامه را به دلخواه خود تغییر دهید.

امکان ارسال پیام خصوصی و یا پیام عمومی روی نقشه به دیگر کاربران نیز فراهم شده است. با ساخت حساب کاربری از طریق بخش تنظیمات نیز می توانید تغییرات اعمال شده روی این مسیریاب را ذخیره نمایید.

مطمئناً با فراگیر - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شدن ویز روی سیستم اندروید اتو در آینده ای نزدیک شاهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فراگیر شدن این ابزار نقشه و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مسیریابی هستیم. نظر شما در رابطه با مسیریاب ویز و قابلیت های ارائه شده توسط آن چیست؟ آیا آن را به نقشه گوگل ترجیح می دهید؟ تجربیات خود را در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone