🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29456.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اعتراف یک دانشجو به فاش کردن اطلاعات شخصی آنگلا مرکل و صدها سیاستمدار آلمان

دانشجوی ۲۰ ساله‌ی آلمانی اعتراف کرد که اطلاعات خصوصی نزدیک به هزار چهره‌ی سیاسی، ژورنالیست و افراد مشهور را فاش کرده چرا که ابراز عقیده‌ی این افراد وی را عصبانی کرده بود. نیروی پلیس سایبری ...

دانشجوی ۲۰ ساله‌ی آلمانی اعتراف کرد که اطلاعات خصوصی نزدیک به هزار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - چهره‌ی سیاسی، ژورنالیست و افراد مشهور را فاش کرده چرا که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - ابراز عقیده‌ی این افراد وی را عصبانی کرده بود. نیروی پلیس سایبری آلمان اعلام کرد که این دانشجوی آلمانی -که نامش فاش نشده- روز یکشنبه دستگیر و محل سکونتش مورد بازرسی قرار گرفت.

این مرد ۲۰ ساله طی بازجویی‌ها نسبت به این موضوع اعتراف کرد و افزود که هیچ انگیزه‌ی سیاسی نداشته و به تنهایی اقدامات را انجام می‌داده. بعد از این اتفاق، او تحت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - حبس خانگی قرار گرفت.

اطلاعات فاش شده توسط این فرد ماه گذشته پست شد اما مسئولین مربوطه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - تنها یک هفته است که نسبت به این موضوع مطلع شده‌اند. این - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - اتفاق حدود هزار قربانی داشته که یکی از آن‌ها صدر اعظم آلمان انگلا مرکل بوده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران

بر اساس گزارشات وال استریت ژورنال بیشتر اطلاعات فاش شده مربوط به ارتباطات افراد و داده‌های نه چندان حساس بوده است. حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر از افراد اطلاعات شخصی حساس‌تری از خود را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - فاش شده دیدند. اطلاعاتی نظیر حساب بانکی، عکس‌ها و گفت و گو‌های آنلاین خصوصی.

هنوز - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - مشخص نشده که این دانشجو چگونه موفق شده - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - به این اطلاعات دست پیدا کند. تنها اعتراف منتشر شده‌ی این مرد ۲۰ ساله نسبت به این موضوع این بوده که رمز عبور مورد استفاده‌ای این افراد، کار را برای وی ساده کرده است.

موضوع عجیب اینجاست که در بین اطلاعات فاش شده، خبری از اطلاعات شخصی اعضای راست گرای افراطی آلمان دیده نمی‌شود. هنوز دلیل این موضوع مشخص نیست، اما پیشتر این حملات را به روسیه ارتباط داده بودند اما پلیس آلمان اعلام کرد که هیچ مدرکی دال بر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کلاردشت استان مازندران - دخالت شخص ثالث وجود ندارد.

فرد گناهکار اعلام کرده که تنها انگیزه‌اش از انجام چنین کاری، ابراز مخالفت و آزار و اذیت چهره‌های مطرحی بوده که نظرشان را نمی‌پسندیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone