🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19068.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کانن و نیکون از دوربین‌های 8K خود برای رقابت با آلفا ۱ سونی رونمایی می‌کنند

سونی به تازگی از دوربین پرچمدار و بدون آینه خود یعنی آلفا ۱ (Alpha 1) رونمایی کرد و حالا شایعات حاکی از آن است که کانن و نیکون به زودی رقبای قدرتمندی برای این دوربین به بازار ...

سونی به تازگی از دوربین پرچمدار و بدون آینه خود یعنی آلفا ۱ (Alpha 1) رونمایی کرد و حالا شایعات حاکی از آن است که کانن و نیکون به زودی رقبای قدرتمندی برای این دوربین به بازار عرضه می‌کنند.

کانن ممکن است در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ دوربین EOS R1 که مشابه بهتری از EOS R5 است را معرفی کند. با توجه به اینکه بازی‌های المپیک توکیو از ۲۳ ژوئیه آغاز می‌شود و ممکن است با تاخیر مجدد همراه شود، به نظر می‌رسد این کمپانی برای معرفی این دوربین عجله‌ای نداشته باشد.

از طرفی دیگر بنا به گفته «تام هوگان» از تیم نیکون، رقیب احتمالی این کمپانی برای دوربین آلفا ۱ سونی اواخر بهار یا اوایل تابستان معرفی خواهد شد. در حالی که هیچ نامی برای این دوربین اعلام نشده، هوگان به برخی از مشخصات این دوربین اشاره‌ای داشته.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان

این دوربین با استفاده از سنسورهای ۴۵.۷ مگاپیکسلی دوربین Z7 II، از قابلیت ضبط ویدیو 8K برخوردار خواهد بود. علاوه بر طراحی جدید بدنه، نرخ عکاسی پیاپی این دوربین از مدل Z7 II که از نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه برخوردار بود، بیشتر خواهد بود.

هرچند این مدل هزینه بیشتری از Z7 II خواهد داشت اما احتمالا قیمت آن با دوربین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - آلفا ۱ سونی (۶۵۰۰ دلار) متفاوت خواهد بود. طبق گفته هوگان، این دوربین برای مقایسه با سونی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - A1 هدف‌گذاری نشده اما به نوعی می‌تواند عملکرد بهتری نسبت به آن دوربین داشته باشد. با توجه به نقاط قوت سنتی نیکون، می‌توان این موضوع را تایید کرد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان

دوربین آلفا ۱ سونی که به تازگی توسط این کمپانی رونمایی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - شد، به لطف سنسور ۵۰ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - Exmor RS و پردازنده قدرتمند Bionz XR، قادر به عکسبرداری با سرعت ۳۰ فریم بر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - ثانیه و فیلمبرداری 8K/30 یا 4K/120 است. این دوربین همچنین می‌تواند با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - رزولوشن 8K و با عمق رنگ ۱۰ بیت و نمونه‌برداری - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - رنگی 4:2:0 با نرخ ۳۰ فریم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - بر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - ثانیه فیلمبرداری کند.

پاسخ این دو شرکت به عنوان غول‌های صنعت دوربین به سونی کاملا قابل انتظار بود و احتمالا تا پیش از معرفی دوربین سونی، در حال تولید پرچمداران بدون آینه خود بوده‌اند. ویروس همه‌گیر کرونا و تردیدها در مورد زمان برگزاری المپیک توکیو دو عاملی هستند که می‌توانند بر روی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - معرفی این دوربین‌ها تاثیرگذار باشند. به صورت کلی شرکت‌های بزرگ محصولات خود را درست مانند معرفی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر همدان استان همدان - آلفا ۱ توسط سونی در ماه‌های اولیه سال المپیک معرفی می‌کنند، اما به نظر می‌رسد کانن و نیکون دوربین‌های پرچمدار جدید خود را تا آخر بهار یا اوایل تابستان رونمایی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone