🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  2. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19715.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

چین فایروال بزرگ را ارتقا داد؛ مسدودیت و کنترل بیشتر ترافیک اینترنت

دولت پکن ابزار کنترل ملی خود که با نام فایروال بزرگ» (GFW) شناخته می‌شود را بروزرسانی کرده تا اتصالات رمزگذاری شده HTTPS را که از فناوری‌های مدرن استفاده می‌کنند، مسدود کند. بر اساس گزارشی جدید که ...

دولت پکن ابزار کنترل ملی خود که با نام فایروال بزرگ» (GFW) شناخته می‌شود را بروزرسانی کرده تا اتصالات رمزگذاری شده HTTPS را که از فناوری‌های مدرن استفاده می‌کنند، مسدود کند.

بر اساس گزارشی جدید که اخیرا با همکاری iYouport، دانشگاه مریلند و Great Firewall Report منتشر شده، این ممنوعیت از یک هفته پیش و پایان ماه گذشته میلادی اجرایی شده است. با بروزرسانی GFW، مقامات چین تنها ترافیک HTTPS - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - که از فناوری‌های جدید مانند امنیت لایه انتقال ۱.۳ (TLS 1.3)‌ یا ESNI (رمزگذاری نشانگر نام سرور) استفاده می‌کنند را هدف قرار داده‌اند.

ترافیک HTTPS که از فناوری‌های دیگر مانند TLS 1.1‌ یا TLS 1.2‌ یا SNI (نشانگر نام سرور) استفاده می‌کند، همچنان امکان عبور از میان فایروال بزرگ را دارد. اتصالات HTTPS با استفاده از این پروتکل‌های قدیمی، دولت چین را قادر به شناسایی دامنه می‌کند. چنین اقدامی با مشاهده SNI در مراحل اولیه اتصالات - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - HTTPS امکان‌پذیر است.

در اتصالات جدید با TLS 3.1، بخش نشانگر نام سرور با استفاده از ESNI پنهان می‌شود که نسخه رمزگذاری شده SNI قدیمی است. با گسترش استفاده از ترافیک HTTPS با TLS 1.3 و ENSI، دولت چین با مشکلاتی مواجه شده و کنترل محتوایی که شهروندان چینی به آن دسترسی دارند را دشوارتر از گذشته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - کرده است.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران

در گزارش اخیر به این موضوع اشاره شده که دولت چین سرعت تمام ترافیک HTTPS که از TLS - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - 1.3 و ESNI استفاده می‌کنند را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - کاهش می‌دهد و بطور موقت، برای مدت ۲ تا ۳ دقیقه آدرس آی‌پی را مسدود می‌کند.

نویسندگان گزارش جدید از - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - شناسایی ۶ تکنیک برای مصرف‌کننده و ۴ تکنیک برای سرورها خبر داده‌اند که توسط آن‌ها می‌توان محدودیت کنونی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - GFW را دور زد. این سه سازمان اعلام کرده‌اند:

«متاسفانه این استراتژی‌ها نمی‌توانند در بلندمدت دوام داشته باشند و در آینده فایروال بزرگ چین با دریافت بروزرسانی، مانع از استفاده از چنین - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر شیرگاه استان مازندران - تکنیک‌هایی خواهد شد.»

با وجود پیشرفت فناوری و ارائه ابزارهایی برای ارتباطات امن‌تر، دولت پکن در زمینه کنترل شهروندان خود قدرتمندتر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone