🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19707.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی پلتفرم اختصاصی بازی Game Center را راه‌اندازی کرد

پلتفرم اختصاصی بازی هواوی Game Center در بیش از 30 کشور آغاز به کار کرده است. این اپلیکیشن که از طریق App Gallery هواوی در دسترس است، امکانات مختلفی را در اختیار گیمرها و توسعه‌دهندگان ...

پلتفرم اختصاصی بازی هواوی Game Center در بیش از 30 کشور آغاز به کار کرده است. این اپلیکیشن که از طریق App Gallery هواوی در دسترس است، امکانات - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - مختلفی را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - در اختیار گیمرها و توسعه‌دهندگان بازی قرار می‌دهد.

ارائه محتوای اختصاصی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - و تلاش برای بهبود تجربه کاربری دو هدف اصلی است که هواوی برای این پلتفرم در بخش مصرف‌کننده در نظر گرفته است. این پلتفرم امکان دانلود بازی‌های محبوب شما را فقط با یک بار مراجعه و به آسانی مهیا می‌کند. علاوه بر آن امکان پیش خرید بازی‌ها قبل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - از ارائه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - نیز وجود دارد. محتوای اختصاصی بسیاری از بازی‌ها فقط در Game Center هواوی وجود دارند. همچنین هر گیمر در این پلتفرم یک حساب کاربری شخصی دارد که قابلیت ارتقا داشته و می‌تواند مزایای بسیاری مانند تخفیف یا محتوای بیشتر را برای وی در پی داشته باشد. در آینده نه چندان دور نیز شبکه ‌اجتماعی مخصوص بازی هواوی نیز معرفی خواهد شد که امکان ارتباط و اشتراک‌گذاری بین کاربران مختلف در هنگام بازی را مهیا می‌کند.

Game Center هواوی زیرساختی برای توسعه‌دهندگان بازی برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - جذب کاربر بیشتر از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - اقصی نقاط دنیا به حساب می‌آید. قرارگیری در لیست بازی های این پلتفرم می‌تواند باعث جذب کاربران بسیاری شود، چرا که امکان قرار گرفتن در معرض دید بیش از 650 میلیون کاربر هواوی برای توسعه‌دهندگان وجود دارد. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - علاوه بر این، سیستم بررسی و نظرسنجی موجود در Game Center ابزاری برای گرفتن بازخورد از کاربران خواهد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - بود که به توسعه بهتر هر بازی کمک می‌کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان

بسیاری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - از شرکت‌های برتر دنیای بازی موبایلی مانند Gameloft، Lilith games، Forshow games و بسیاری دیگر در پلتفرم مذکور حضور دارند. بازی‌های جدید بسیاری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - نیز - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - به صورت اختصاصی در آینده نزدیک ارائه خواهند شد که از بین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - آنها می‌توان به Starship Legion، BORN AS EPIC، Farm Legend و Survival Road اشاره کرد.

از بازی‌های پرطرفدار حال حاضر دنیای موبایل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - موجود در Game Center نیز می‌توان به عنوان‌های  معروفی مانند Idle Heroes، AFK Arena، Rise of Kingdoms، Lords Mobile و Asphalt 9: Legends اشاره کرد.

در نهایت باید گفت هواوی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی بخش نرم‌افزاری خود انجام داده است تا این بخش را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نهاوند استان همدان - به یکی از بهترین پلفترم‌های گیم مبتنی موبایل تبدیل کند. برنامه حمایتی ستاره درخشان هواوی سرمایه‌ای حدود یک میلیارد دلار را برای حمایت از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و بازی در نظر گرفته است که کمک شایانی به تیم‌های توسعه مخصوصا تیم‌های مستقل خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone