🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19709.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی آی‌مک جدید از ناممکن بودن تعویض حافظه خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کالبدشکافی اخیر آی‌مک ۲۷ اینچی جدید اپل نشان می‌دهد تغییراتی در سیستم سخت افزاری داخلی دستگاه اعمال شده که امکان تغییر و ارتقای ظرفیت حافظه داخلی را از بین برده است. به شکلی که رابط‌های ...

کالبدشکافی اخیر آی‌مک ۲۷ اینچی جدید اپل نشان می‌دهد تغییراتی در سیستم سخت افزاری داخلی دستگاه اعمال شده که امکان تغییر و ارتقای ظرفیت حافظه داخلی را از بین برده است. به شکلی که رابط‌های اتصال ساتا (SATA) به طور کامل حذف شده و SSD نیز درون بورد اصلی جای‌گذاری شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - است.

نسخه سال ۲۰۲۰ آی‌مک‌های ۲۷ اینچی چند روز پیش رسما رونمایی شد و شاهد اعمال برخی تغییرات در قابلیت‌های این مدل بزرگ بودیم، هرچند که از نظر ظاهری دستگاه تغییر خاصی نکرده بود. حالا که یکی از کانال‌های یوتیوبی این دستگاه را کالبدشکافی کرده، متوجه می‌شویم تغییراتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - اساسی در زمینه بورد اصلی ایجاد شده است.

در مهم‌ترین تغییر، اپل امکان ارتقای حافظه داخلی را به طور کامل حذف کرده است .برداشتن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - نمایشگر از روی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - آی‌‌مک این بار شامل قطع کردن کابلی جدید - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - هم شده، چرا که دوربین حالا بخشی از نمایشگر به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - حساب می‌آید. در نگاه اول همه چیز شبیه به مدل‌های قبلی به نظر می‌رسد، با این تفاوت که میکروفن به بدنه وصل شده و درایو هارد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - نیز دیگر وجود ندارد. به همین ترتیب رابط‌های ساتا حذف شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - و SSD هم غیر قابل تعویض است.

البته - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر نکا استان مازندران - این موضوع شاید خیلی هم آزاردهنده نباشد؛ چرا که در حال حاضر آی‌مک‌های جدید در دو ظرفیت ۴ ترابایت یا ۸ ترابایت SSD هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند و به همین دلیل شاید واقعا نیاز نباشد کسی آن را ارتقا دهد؛ بنابراین بهتر است پرمصرف‌ها و امثال تولیدکنندگان محتوا نسخه‌های گران قیمت‌تر را خریداری کنند.

برداشتن هیت سینک نشان می‌دهد اپل از پردازنده‌ای سوکتی به جای نسخه‌های لحیم شده استفاده کرده، که شاید به امکان ارتقای آن ارتباط داشته باشد. رم‌های سیستم هم کاملا قابل تعویض و ارتقا هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone