🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19717.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی وان پلاس نورد و تعمیر پذیری بالای آن [تماشا کنید]

اخیرا ویدیویی از سوی وان پلاس منتشر شده که سر هم کردن قطعات وان پلاس نورد توسط هم‌بنیانگذار این شرکت، «کارل پی» را به نمایش می‌گذارد. گوشی وان پلاس نورد اخیرا معرفی شده و یک ...

اخیرا ویدیویی از سوی وان پلاس منتشر شده که سر هم کردن قطعات وان پلاس - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - نورد توسط هم‌بنیانگذار این شرکت، «کارل پی» را به نمایش می‌گذارد.

گوشی وان پلاس نورد اخیرا معرفی شده و یک گوشی میان‌رده با مشخصات فنی قابل قبول و قیمت مناسب است. در ویدیوی منتشر شده، این گوشی هوشمند به صورت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - دستی توسط کارل پی سر هم می‌شود، البته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - می‌دانیم بسیاری از این فرایندها به صورت ماشینی توسط دستگاه‌های مختلف انجام می‌شوند.

در این ویدیو جزئیات جالبی درباره قطعات این گوشی مانند لوله‌ حرارتی مسی وجود - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - دارد. این لوله‌ برای دور کردن گرما از چیپست مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط سه کابل روبانی به مادربورد و بورد ثانویه در بخش پایینی متصل شده است. در حالی که در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - این ویدیو با یک فرایند تقریبا ساده روبه‌رو هستیم، در دنیای واقعی توسعه این دستگاه چندین ماه طول کشیده است.

علاوه بر سر هم کردن قطعات وان پلاس - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - نورد توسط مدیرعامل این شرکت، کانال - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - یوتیوبی «JerryRigEverything» نیز ویدیوی کالبدشکافی این گوشی هوشمند را منتشر کرده و می‌توانید تست مقاومت آن را نیز در این لینک ببینید.

iFixit نیز این گوشی هوشمند را کالبدشکافی کرده و در زمینه تعمیرپذیری به آن امتیاز ۶ از ۱۰ داده است. به گفته آن، تقریبا تمام قطعات به صورت ماژولار درنظر گرفته شده‌اند و می‌توان به راحتی آن‌ها را تعویض کرد، با این حال تعویض نمایشگر که امکان شکستن آن بالاست، در اولویت وان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - پلاس قرار نداشته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - است.

وان پلاس نورد که کمتر از یک ماه پیش معرفی شد، اولین گوشی میان‌رده سازنده خود پس از چندین سال - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند به صفحه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - نمایش ۶.۴۴ اینچی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - از نوع OLED با رزولوشن 1080p و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - رفرش ریت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - ۹۰ هرتز مجهز شده و از دوربین اصلی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - چهارگانه بهره می‌برد. کاربران در این دستگاه به یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی عمقی و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر هیدج استان زنجان - ۲ مگاپیکسلی ماکرو دسترسی دارند که امکان فیلمبرداری با رزولوشن 4K را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

این گوشی هوشمند دارای چیپست اسنپدراگون 765G است و در نسخه‌های مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود، ضمنا نسخه دیگری با ۶ گیگابایت رم نیز برای بازار هند عرضه خواهد شد. وان پلاس نورد باید در بازار با گوشی‌هایی مانند آیفون SE جدید و گوگل پیکسل 4a رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone