🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19713.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

۲ حمله سایبری به «اتریوم کلاسیک» طی یک هفته؛ میلیون‌ها دلار به یغما رفت

هفته گذشته اتریوم کلاسیک با حمله ۵۱ درصد مواجه شد و حالا برای دومین بار، این شبکه مورد حمله مشابه قرار گرفته و حداقل ۴۰۰۰ بلاک بازنویسی شده‌اند. بر اساس گزارشی که توسط «الکسی استودنوف» ...

هفته گذشته اتریوم کلاسیک با حمله ۵۱ درصد مواجه شد و حالا برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - دومین بار، این شبکه مورد حمله مشابه قرار گرفته و حداقل ۴۰۰۰ بلاک بازنویسی شده‌اند.

بر اساس گزارشی که توسط «الکسی استودنوف» از شرکت «Bitquery» منتشر شده، فرد مهاجم در حمله اول توانسته به ۸۰۷,۲۶۰ اتریوم دست پیدا کند. طبق تخمین این گزارش، هکر ۲۸۰۰ درصد بیشتر از هزینه‌های خود سود بدست آورده است. این فرد با پرداخت ۱۷.۵ بیت کوین به ارزش ۱۹۲ هزار دلار، قدرت هش موردنیاز خود را از «NiceHash» اجاره کرده و توانسته چنین حمله‌ای را انجام دهد. هکر توانسته با استفاده از دو بار خرج کردن، اتریوم سرقت کند یعنی پول پرداخت شده برای کالا یا خدمات - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - دوباره به کیف پول هکر بازگشته است.

حمله ۵۱ درصد یکی از خطرناکترین چالش‌های بلاکچین محسوب می‌شود که طی آن، فرد مهاجم می‌تواند حداقل ۵۱ درصد از قدرت هش را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - تصاحب کند که نتیجه آن، کنترل شبکه خواهد بود. در حمله دوم مبلغ هنوز مشخص - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - نشده و تنها به بازنویسی بیش از ۴۰۰۰ بلاک اشاره شده است.

گزارش درباره حمله اول با - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - تئوری‌های اولیه که سازماندهی مجدد بلاکچین را غیرعمدی اعلام کرده بودند، مخالف است. این حمله در روزهای دهم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - و یازدهم مرداد ماه صورت گرفته اما - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - به علت پیچیدگی و همچنین دانش بالا درباره پروتکل اتریوم کلاسیک، تا چندین روز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - شناسایی نشد. هکر حمله خود را با انتقال اتریوم از کیف پول تحت کنترل خود شروع کرد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل

پس از اجاره قدرت هش از NiceHash برای دستیابی به کنترل روی اکثر قدرت هش اتریوم کلاسیک، مهاجم توانست در طی چهار روز ۴۲۸۰ بلاک استخراج کند. هکر پیش از اینکه بلاک‌های شامل تراکنش‌ها را برای سازماندهی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - مجدد بلاکچین پخش کند، تراکنش‌های خصوصی ایجاد کرد که توسط آن‌ها، اتریوم‌ها را به چندین کیف‌ پول تحت کنترل خود - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - فرستاد.

هکر بیش از ۱۲ ساعت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - زمان برای انجام معاملات میان صرافی‌ها و چندین کیف پول تحت کنترل خود از طریق زنجیره غیرسازمان یافته صرف کرده است. این فرد توانسته توسط چندین عملیات کوچک - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر اردبیل استان اردبیل - در صرافی‌ها، ارزهای دیجیتال سرقتی را تبدیل کند و شناسایی نیز نشود.

این حمله شاهد ‍‍۱۱ تراکنش مخرب از یک آدرس درون بلاکچین اتریوم بوده که نتیجه آن‌ها، هکر توانسته ۸۰۷ هزار اتریوم به سرقت ببرد. به اعتقاد Bitquery، کیف پول اصلی احتمالا توسط OKEx یا یکی از کمپانی‌های وابسته به آن یعنی «Anchain» میزبانی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone