🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19705.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ضربه مهلک کرونا بر پیکر اوبر: زیان ۱.۸ میلیارد دلاری در ۳ ماه

بحران کرونا چنان ضربه مهلکی به کسب و کار اوبر زده که هنوز هم در حال تجربه ضرر و زیان ناشی از آن هستند و ظاهرا به این زودی‌ها رنگ آرامش را نخواهند دید. این ...

بحران کرونا چنان ضربه مهلکی به کسب و کار اوبر زده که هنوز هم در حال تجربه ضرر و زیان ناشی از آن هستند و ظاهرا به این زودی‌ها رنگ آرامش را نخواهند دید. این شرکت تنها طی ۳ ماه اخیر متحمل زیان ۱.۸ میلیارد دلاری شده و سطح درآمد آنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد کمتر شده است. حتی کسب و کار ارسال محموله آنها که نسبت به بهار ۲۰۱۹ شاهد رشد ۱۶۲ درصدی بوده، نتوانسته این زیان را پوشش دهد.

درآمد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - ناخالص اوبر پیش از کسر دستمزد راننده‌ها در سه ماهه دوم ۲۰۲۰ نسبت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - به سال قبل ۷۳ درصد کمتر شده است. این درآمد در بخش Uber Eats نسبت به پارسال ۱۱۳ درصد بیشتر شده که ناشی از افزایش تقاضا برای تحویل غذا بوده است. آنطور که «دارا خسروشاهی»، مدیرعامل اوبر می‌گوید کووید-۱۹ دلیوری را از کالایی لوکس به ابزاری کاربردی بدل کرده است.

شاید زیان اوبر در این ۳ ماهه هنگفت به نظر برسد اما نسبت به سه ماه اول ۲۰۲۰ که با شیوع - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - کرونا همراه بود ۱.۱ میلیارد دلار کمتر شده است. بهبود اوضاع این شرکت از نظر خسروشاهی ارتباط مستقیمی با شرایط سلامت جامعه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - دارد و تا بازگشایی کامل کسب و کارها به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - دوران پیش از کرونا باز نخواهد گشت.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس

از آنجا که فعلا افق روشنی برای بازگشت جامعه به شرایط عادی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - وجود ندارد و شرکت‌های بزرگ یکی پس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - دیگری دورکاری کارکنان خود را تمدید می‌کنند، اوبر روی کسب و کار دلیوری تمرکز کرده و سعی دارد با این روند زیان خود را بیش از پیش کاهش دهد. این شرکت اخیرا با پرداخت ۲.۶۵ میلیارد دلار Postmates را به تملک خود درآورده و پس از تصاحب Cornershop در آمریکای جنوبی و کانادا سرویس ارسال کالای سوپرمارکتی راه اندازی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - کرده است. این شرکت مدتی قبل هم ۱۰۰۰ نفر از کارکنانش را در راستای تغییر ساختار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - اخراج کرده بود.

اوضاع اصلی‌ترین رقیب اوبر یعنی «لیفت» هم چندان رو به راه نیست و زیان هنگفتی را روی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر لارستان استان فارس - دست سرمایه‌گذاران گذاشته است. تداوم این زیان‌دهی باعث تردیدهای بسیاری پیرامون کسب و کار تاکسی اینترنتی شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone