🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19722.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

خطر هک در کمین یک میلیارد موبایل؛ چندین آسیب‌پذیری در چیپ‌های کوالکام کشف شد

محققان امنیتی موفق به کشف چندین آسیب‌پذیری جدید در چیپ‌های اسنپدراگون کوالکام شده‌اند که می‌توانند خطرات جدی برای کاربران به همراه داشته باشند. در گزارشی که اخیرا توسط Check Point منتشر شده، پژوهشگران بیش از ...

محققان امنیتی موفق به کشف چندین آسیب‌پذیری جدید در چیپ‌های اسنپدراگون کوالکام شده‌اند که می‌توانند خطرات جدی برای کاربران به همراه داشته باشند.

در گزارشی که اخیرا توسط Check Point منتشر شده، پژوهشگران بیش از ۴۰۰ آسیب‌‌پذیری در پردازشگر سیگنال دیجیتال (DSP) چیپ‌های اسنپدراگون کوالکام را شناسایی کرده‌اند که در صورت سوءاستفاده از آن‌ها، هکرها می‌توانند کنترل بیش از ۴۰ درصد تمام گوشی‌های هوشمند جهان را در اختیار بگیرند.

DSP‌ یک سیستم روی چیپ است که برای پردازش سیگنال صوتی و تصویری دیجیتال در چندین دستگاه‌ الکترونیکی مانند تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - تراشه‌های DSP ویژگی‌ها و توانایی‌هایی جدیدی برای محصولات ایجاد می‌کنند، باعث شکل‌گیری نقاط ضعف جدید نیز می‌شوند که احتمال حمله با آن‌ها را افزایش می‌دهد.

آسیب‌پذیری‌ها کشف شده، تاثیر جدی روی اکثر گوشی‌های هوشمند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - موجود در بازار مجهز به چیپ‌های اسنپدراگون شامل پرچمدارهای شرکت‌های گوگل، سامسونگ، ال جی، شیائومی، وان پلاس و دیگر برندها دارد. هکرها با - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری‌ها در DSP کوالکام می‌توانند از کاربران جاسوسی کنند و با ایجاد یک بدافزار غیرقابل حذف، مانع از شناسایی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - شوند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان

Check Point یافته‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - خود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - را در اختیار کوالکام قرار داده، این شرکت چنین موضوعی را تایید کرده و به سازندگان نیز اطلاع داده است. هم اکنون کوالکام پچ ۶ مشکل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - امنیتی را منتشر کرده، اما سازندگان - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - گوشی‌های هوشمند باید آن را در اختیار کاربران قرار دهند که با توجه به این موضوع، هنوز بسیاری از دستگاه‌ها در معرض خطر قرار دارند.

کوالکام در بیانیه‌ای اعلام کرده که حفظ امنیت کاربران یکی از اولویت‌های اصلی این کمپانی است و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - همچنین مدرکی مبنی بر سوءاستفاده از این آسیب‌پذیری‌ها وجود ندارد. این شرکت کاربران را ترغیب به نصب پچ‌ها از محل‌های قابل اعتماد مانند گوگل پلی استور کرده است. با توجه به شدت آسیب‌پذیری، به تمام کاربران پیشنهاد می‌شود که در صورت دریافت هرگونه پچ امنیتی، آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلستان استان گلستان - را روی دستگاه خود نصب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone