🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19721.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام و درخواست از دولت آمریکا برای فروش چیپست به هواوی

برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی کوالکام رسما از دولت ایالات متحده درخواست کرده که اجازه دهد آنها چیپست‌های سری اسنپدراگون خودشان را برای استفاده در تلفن‌های هوشمند به هواوی بفروشند، چرا که ...

برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کمپانی کوالکام رسما از دولت ایالات متحده درخواست کرده که اجازه دهد آنها چیپست‌های سری اسنپدراگون خودشان را برای استفاده در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - تلفن‌های هوشمند به هواوی بفروشند، چرا که در غیر این صورت رقبا دست بالا را خواهند گرفت و همه چیز به - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - ضرر صنعت آمریکا تمام خواهد شد.

در نگاه اول شاید به نظر برسد ممنوعیت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - فعالیت هواوی در ایالات متحده و عدم دسترسی به چیپست‌های آمریکایی به نفع کوالکام باشد، اما به نظر می‌رسد اوضاع کاملا فرق می‌کند. طبق گزارش وال استریت ژورنال، کوالکام درخواستی به دولت اعطا کرده که طی آن تقاضا می‌کند محدودیت‌های فروش پردازنده‌های اسنپدراگون به هواوی برداشته شود.

آنها معتقد هستند این ممنوعیت نه - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - تنها مانع هواوی از دستیابی به تجهیزات سخت افزاری نمی‌شود، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - بلکه «میلیون‌ها دلار» امکان درآمدزایی را در اختیار سایر شرکت‌های توسعه دهنده چیپست از جمله مدیاتک و - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - سامسونگ قرار می‌دهد. به همین ترتیب برداشتن تحریم‌ها باعث می‌شود عملا کمپانی‌های آمریکایی در چرخه رقابت باقی بمانند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان

کوالکام در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - بیانیه خود عنوان کرده محدودیت‌ها برای هواوی باعث جلوگیری از «توسعه بازار فناوری ارتباطی 5G» - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - خواهد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - شد، در حالی که این موضوع برای - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - شرکت‌های غیرآمریکایی مطرح نیست. در همین راستا «استیو مالنکوف» بنیان‌گذار کوالکام می‌گوید «ما فروش محصولاتمان به هر تولیدکننده موبایلی از جمله هواوی را در نظر داریم».

تاکنون - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان - چند شرکت از جمله «اینتل»، «میکرون» و «زیلینکس» از قانون عدم همکاری با هواوی مبرا شده‌اند؛ بنابراین کوالکام درخواست بی‌فایده‌ای هم نکرده و احتمالش وجود دارد که در زمینه به سرانجام رساندن تقاضایش به موفقیت برسد. تلفن‌های هوشمند بخش خیلی مهمی از بازار کمپانی هواوی را شکل می‌دهند و فروش بسیار زیادی در سراسر جهان دارند، بنابراین فرصتی مناسب برای فروش قطعات و چیپست‌ها به شمار می‌آیند.

- تعمیرات تلویزیون بلست در شهر نجف آباد استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لمیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** تلویزیون بلست BTV-43FDC110B شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت نجف آباد اصفهان میرزاخان تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone