تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30388.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری انتشار روزنامه‌های آمریکایی را مختل کرد

حمله یک بدافزار به سیستم چاپ و توزیع روزنامه های آمریکایی باعث اختلال در چاپ نشریه های معتبری همچون «وال استریت ژورنال» شده است. بدافزارها در سال اخیر به سلاحی برای حمله به تاسیسات زیربنایی نظیر ...

حمله یک بدافزار به سیستم چاپ و توزیع روزنامه های آمریکایی باعث اختلال در چاپ نشریه های معتبری همچون «وال استریت ژورنال» شده است.

بدافزارها در سال اخیر به سلاحی برای حمله به تاسیسات زیربنایی نظیر بیمارستان ها، بانک ها و مراکز دولتی تبدیل شده اند و حالا نوبت به نشریات رسیده است.

بدافزار مهاجم ابتدا به سیستم های چاپ کامپیوتری «تریبون پابلیشینگ» نفوذ کرده که توسط روزنامه های «یونیون تریبون»، «نیویورک دیلی نیوز» و «تایمز» مورد استفاده قرار می گیرد.

این بدافزار سپس به سیستم های حیاتی انتشار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - روزنامه های معروف از جمله برخی نسخه های وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز نیز گسترش پیدا - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - کرد. تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران

به گفته «ماریسا کولیاس» سخنگوی تریبون پابلیشینگ بدافزار به سرعت خود را در سیستم های اداری، چاپ و نشر پخش کرده و همین مساله کل سیستم را زمین گیر کرده. علی رغم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - تلاش فراوان تیم های فنی این نشریات مشکل به قوت خود باقی ماند و به همین خاطر انتشار آنها با تاخیر مواجه شد.

«جو روبیدوکس»، مدیر توزیع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - تریبون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - پابلیشنیگ نیز تاکید کرده مشترکانی که روز گذشته نسخه چاپی را دریافت نکرده اند امروز همزمان دو نسخه شنبه و یکشنبه را تحویل خواهند گرفت.

به گفته این نشریات تا کنون شواهدی از به سرقت رفتن اطلاعات مشترکان یا سوءاستفاده از دیتای مخاطبان مشاهده نشده است.

مطبوعات ایالات متحده از پرمخاطب ترین روزنامه های جهان به شمار می روند و کوچکترین اختلالی در آنها واکنش های زیادی به دنبال خواهد داشت. نفوذ این بدافزار به سیستم های ژورنالیستی این کشور آنقدر اهمیت داشته که وزارت امنیت داخلی این کشور نیز از پیگیری دقیق موضوع خبر داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آرخا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر میانکی نمک آبرود کار انجام میدید.
پاسخ: بله در میانکی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آریامن نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خوب هستید؟ تعمیرگاه شما آیا 6 شرقی نمک آبرود اعزام نیرو داره؟
پاسخ: بله در 6 شرقی شهر نمک آبرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone