تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33048.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شکار سه مهاجر غیرقانونی توسط تکنولوژی تشخیص چهره

بنابر گزارش های تازه، تکنولوژی تشخیص چهره جدیدی که در یکی از شلوغ ترین فرودگاه های ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته، در کمتر از 40 روز قادر به تشخیص سه مهاجر بوده که قصد ...

بنابر گزارش های تازه، تکنولوژی تشخیص چهره جدیدی که در یکی از شلوغ ترین فرودگاه های ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفته، در کمتر از 40 روز قادر به تشخیص سه مهاجر بوده که قصد داشتند با هویتی دیگر وارد خاک این کشور شوند. این سه مهاجر طی ماه های آگوست و سپتامبر و به صورت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - جداگانه به فرودگاه بین المللی دالش در واشنگتن سفر کردند؛ فرودگاهی که میزبان 21 میلیون مسافر در سال است.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

در تازه ترین مورد، طی روز دوشنبه هفته ای که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پشت سر گذاشتیم، زنی از غنا به این فرودگاه سفر و پاسپورت آمریکای خود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را با تصویری مشکوک ارائه کرد. اینطور که در گزارش واشنگتن پست آمده، بازرسی ثانویه و بررسی های بیومتریک نشان داد که او زنی 26 ساله و شهروند کامرون است، نه آمریکا.

پیش از آن هم مقامات فرودگاه با مردی کنگوئی مواجه شده بودند که قصد داشت با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک پاسپورت فرانسوی وارد آمریکا شود. اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا کماکان مشغول - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بررسی این سه پرونده است اما جا زدن خود به عنوان شخصی دیگر و تلاش برای ورود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به خاک آمریکا، قوانین این کشور در زمینه مهاجرت را نقض می کند و معمولاً تبعات قانونی شدید را به همراه دارد. بنابر قوانین آمریکا، افرادی که دست به چنین کاری می زنند در خطر دیپورت، تعیین غرامت و محکومیت به زندان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تا شش ماه هستند و گاهی هر سه باهم. دومین تلاش برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ورود غیرقانونی هم محکومیت دو ساله و غرامت های سنگین تر را به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همراه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone