🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18259.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ولوکوپتر و خطوط هوایی ژاپن در پی ارائه تاکسی هوایی تا سه سال آینده

شرکت آلمانی ولوکوپتر در قرارداد با یک ایرلاین ژاپنی به دنبال بهره برداری تجاری از تاکسی هوایی در ژاپن تا سال ۲۰۲۳ است. ولوکوپتر (Volocopter) که پیشتر تاکسی هوایی خود را با موفقیت در دبی، ...

شرکت آلمانی ولوکوپتر در قرارداد با یک ایرلاین ژاپنی به دنبال بهره برداری تجاری از تاکسی هوایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - در ژاپن تا سال ۲۰۲۳ است.

ولوکوپتر (Volocopter) که پیشتر تاکسی هوایی خود را با موفقیت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - در دبی، سنگاپور، فنلاند و آلمان آزمایش کرده است، توجه‌اش را معطوف ژاپن کرده و در قرار داد با «شرکت خطوط - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - هوایی ژاپن» (Japan Airlines) از بهره‌برداری تجاری از تاکسی هوایی در این کشور در سه سال آینده خبر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - داده است.

ولوکوپتر می‌خواهد بوسیله تاکسی هوایی ۱۸ ملخه و تمام - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - الکتریکی خود مسافران را بدون انتشار آلاینده‌ها و در مدت زمان کوتاه‌تر نسبت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - به سفرهای زمینی در شهرهای شلوغ جابجا کند. تاکسی هوایی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - این شرکت به گونه‌ای طراحی شده که توانایی حمل بار یا حداکثر دو سرنشین را تا مسافت حداکثر ۳۵ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - کیلومتر با نهایت سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان

شرکت خطوط هوایی ژاپن اوایل سال جاری میلادی در ولوکوپتر سرمایه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - گذاری کرد و حال این دو شرکت با عقد قرارداد جدید در پی گسترش همکاری‌ها و ارائه راهکارهای حمل و نقل هوایی در شهرها و استان‌های ژاپن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر کردکوی استان گلستان - هستند.

یکی از اهداف شرکت ولوکوپتر ارسال تجهیزات پزشکی به مناطق دور افتاده بوده و هدف بزرگ‌تر آن ارائه خدمات نوین حمل و نقل هوایی برای حمل مسافران و بار است. ولوکوپتر بوسیله این قرارداد از تخصص ایرلاین ژاپنی در زمینه امنیت هوایی بهره خواهد برد و در همکاری با مقامات شهرها و استان‌های ژاپن و شرکت‌های محلی، تقاضا برای تاکسی‌های هوایی را ایجاد کرده و البته باید موانع سفت و سخت در مسیر تاکسی‌های هوایی را از میان بردارد.

هدف نهایی ولوکوپتر و شرکت خطوط هوایی ژاپن «بهره‌برداری تجاری از تاکسی هوایی در ژاپن در سه سال آینده» اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone