🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44181.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ تصادفاً وجود نسخه اکتیو از گلکسی اس 8 را تایید کرد

کمپانی سامسونگ از گلکسی اس 4 به بعد، هر سال یک نسخه مقاوم تر از پرچمدار خود را مدتی پس از معرفی محصول اصلی، برای مشتریان ماجراجو و حتی حواس پرت روانه بازار کرده است. ...

کمپانی سامسونگ از گلکسی اس 4 به بعد، هر سال یک نسخه مقاوم تر از پرچمدار خود را مدتی پس از معرفی محصول اصلی، برای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مشتریان ماجراجو و - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حتی حواس پرت روانه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بازار کرده است.

امسال نیز همانطور که قبلاً در دیجیاتو خواندید، انتظار عرضه گلکسی اس 8 اکتیو - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را داشتیم که حالا به لطف تصاویر موجود از فهرست - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - محصولات سامسونگ در وبسایت این شرکت، که مدت کوتاهی پس از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انتشار اصلاح شد، مطمئنیم که موبایل مورد بحث وجود خارجی داشته و به زودی معرفی خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

نمایشگر گلکسی اس 8 اکتیو لبه های خمیده نخواهد داشت

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، اطلاعات زیادی در ارتباط با گلکسی اس 8 اکتیو در وبسایت سامسونگ منتشر نشده و فقط می دانیم که تلفن جان سخت جدید کره ای ها، از اندروید 7 نوقا بهره مند خواهد - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بود. البته با توجه به مدل های قبلی، می توان حدس زد که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اس 8 اکتیو از طراحی متفاوتی نسبت به سلفش برخوردار بوده و به احتمال زیاد برای افزایش مقاومت، از نمایشگر تخت استفاده خواهد کرد.

جدای از بدنه مقاوم، انتظار می رود نسخه اکتیو نیز مانند اس 8 اصلی، به نمایشگر 5.8 اینچی و چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شده و از 4 گیگابایت رم و یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپری برخوردار باشد.

گلکسی اس 7 اکتیو خرداد ماه سال گذشته معرفی شد؛ از همین رو انتظار می رود سامسونگ از پرچمدار اکتیو امسال خود نیز به زودی رونمایی کرده و مشخصات دقیق آن را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - منتشر نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامدل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
مرکز شما پلنگ کلا عباس‌آباد مازندران سرویس میده
پاسخ: بله در پلنگ کلا شهر عباس‌آباد مازندران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone