🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37374.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی در ویدیوی جدید شما را با دستیار دیجیتالی Xiao AI آشنا می کند

جنگ دستیارهای دیجیتالی هر روز جدی تر می شود و غول های بیشتری قدم به این عرصه می گذراند، از جمله شیائومی که در نسخه ۹ رابط کاربری MIUI از دستیار دیجیتالی خود به نام Xiao ...

جنگ دستیارهای دیجیتالی هر روز جدی تر می شود و غول های بیشتری قدم به این عرصه می گذراند، از جمله شیائومی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - که در نسخه ۹ رابط کاربری MIUI از دستیار دیجیتالی خود به نام Xiao AI پرده برداشته است. این دستیار دیجیتالی فعلاً فقط از زبان چینی پشتیبانی می کند، اما شیائومی پنجمین تولید کننده بزرگ موبایل در جهان به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - حساب می آید و علاوه بر چین، بخش قابل توجهی از کشورهای در حال توسعه مثل هند و سنگاپور را هم در اختیار دارد، بر همین اساس انتظار می رود به زودی شاهد اضافه شدن زبان انگلیسی به دستیار دیجیتالی این غول دنیای موبایل باشیم.

شیائومی کمی قبل هم یک تفاهم نامه همکاری با مایکروسافت در مورد هوش مصنوعی و پردازش های ابری امضا کرده بود که احتمال دارد با توسعه دستیار دیجیتالی شرکت چینی مرتبط باشد. Xiao AI در حال حاضر به - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - شکل پیش فرض روی پرچمدار جدید شیائومی یعنی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - Mi Mix 2S عرضه می شود و با بروزرسانی قابلیت اضافه شدن به نسخه چینی از رابط کاربری محصولات قبلی این شرکت را هم دارد.

اگر می خواهید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - امکانات این دستیار دیجیتالی تازه وارد را با رقبای خود مقایسه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنید از شما دعوت می کنیم ویدیویی که شرکت شیائومی با زیرنویس انگلیسی روی حساب یوتوب خود قرار داده است را مشاهده نمایید.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone