🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37890.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Anker ، رقیبی به صرفه برای ایرپاد با چند بلندگوی جدید معرفی کرد

شرکت Anker به تازگی از چند بلندگو و هدفون جدید با زیربرند محصولات صوتی اش یعنی Soundcore رونمایی کرده که می‌توانند محصولات مناسبی برای استفاده در هوای بهاری و گرمای تابستان به شمار آیند. Soundcore که مانند ...

شرکت Anker به تازگی از چند بلندگو و هدفون جدید با زیربرند محصولات صوتی اش یعنی Soundcore رونمایی کرده که می‌توانند محصولات مناسبی برای استفاده در هوای بهاری و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گرمای تابستان به شمار آیند. Soundcore که مانند شرکت مادرش، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - محصولات مناسب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - با قیمت‌های به صرفه تولید می‌کند، اکنون گجت‌هایی تولید کرده که از عمر باتری بسیار بالایی بهره می‌برند.

عمر بالای باتری همیشه از خصوصیات محصولات Anker به شمار می رود چرا که این شرکت به تولید باتری‌ها و شارژر‌های همراه با کیفیت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - معروف شده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اولین محصول معرفی شده، Space NC نام دارد و در واقع هدفونی است که از قابلیت حذف نویز و روگوشی‌های بزرگ برخوردار است. این گجت از درایور‌های دینامیکی ۴۰ میلیمتری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و عمر باتری ۲۰ ساعته بهره می‌برد. با بررسی قابلیت حذف نویز این گجت می توان متوجه شد که این قابلیت آنقدر توانمند نیست که تمامی صداهای اشخاص و محیط پیرامون را از بین ببرد اما می‌تواند تا حد معقولی این وظیفه را عملی کرده و بیشتر صداهای اضافه را حذف کند. Space NC که قرار است تا ۲۴ اردیبهشت ماه به بازار‌ها عرضه شود، قیمتی معادل ۹۹ دلار خواهد داشت که قیمت مناسبی به شمار می‌رود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

Anker یک بلندگوی بی سیم هم معرفی کرده که قادر است خانه‌ها را بلرزاند. Flare و +Flare نسبت به اندازه‌ی کوچکشان قادرند صدای بسیار بلندی تولید کنند و می‌توان آنها را با یکدیگر هماهنگ کرد تا صدای رساتری هم تولید کنند. این دو بلندگو از استاندارد IPX7 برای مقاومت در مقابل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نفوذ آب پشتیبانی کرده و در صورت افتادن در آب هیچ اتفاقی برای آنها نخواهد افتاد. همچنین این اسپیکر‌ها عمر باتری ۲۰ ساعته خواهند داشت و سیستم نوری تعبیه شده در - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قسمت پایینی آنها هم می‌تواند فضای خانه‌ را به رنگ‌ها و الگوهای مختلف آراسته کند.

در اولین نگاه، به نظر می‌رسد که Flare و +Flare مدل‌های کوچک شده‌ای از بلندگوهای اکوی آمازون باشند که دستیار هوش مصنوعی نداشته و به جای - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن از قابلیت‌های رقص نور بهره می‌برند. با این حال علاقه‌مندان می‌توانند Flare را از ۱۷ اردبیهشت ماه به قیمت ۵۹.۹۹ دلار خریداری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کنند اما +Flare که برای خرید آن باید تا مردادماه صبر کرد، ۹۹.۹۹ دلار هزینه خواهد برد. این گجت‌ها قرار است به رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سفید به بازار عرضه شوند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

Anker سعی کرده یک ایرباد جدید برای ورزشکاران عرضه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کند که از یک پوشش ویژه بهره برده تا از نفوذ عرق به آنها جلوگیری کند. کمپانی یاد شده معتقد است که این ویژگی بسیار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حیاتی است چرا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که عرق حاوی نمک است و رسوب این ماده موجب زنگ - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زدن آهن به کار رفته در هدفون‌ها می‌شود.

در همین راستا برند Anker، سری ایرباد‌های Spirit را معرفی کرده که ۳ ایرباد با عمر باتری و قیمت‌های متفاوت، این سری را تشکیل می‌دهند.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

Spirit و Spirit X تنها قیمتی معادل ۳۹.۹۹ دلار خواهند داشت با این تفاوت که Spirit هدفونی داخل گوش بوده و Spirit X - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قلاب دور گوش خواهد داشت. سومین ایرباد معرفی شده Spirit Pro نام گرفته که از یک چیپست کوالکام استفاده کرده‌، عمر باتری ۱۰ ساعته دارد و ۱۰ دلار گرانتر خواهد بود.

در پایان Anker از ایرباد Liberty Lite رونمایی کرد که قرار است با قیمت مناسب خود، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به رقیب قدرتمندی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای ایرپادهای اپل تبدیل شود. این شرکت قصد دارد این ایرباد‌ها را تا ۲۸ خرداد ماه امسال با قیمت ۶۹ دلار روانه ی بازار کند. Liberty Lite در واقع مدل ارتقا یافته و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ارزانتر Zolo Liberty به حساب می‌آید و با هر بار شارژ می توان از آن به مدت ۳.۵ ساعت استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone