تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13358.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شبکه اجتماعی پارلر پس از یک ماه دوباره آنلاین شد

شبکه اجتماعی پارلر که محبوبیت بالایی میان کاربران محافظه‌کار و راست آمریکایی دارد، نزدیک به یک ماه پیش به علت قطع همکاری آمازون، از دسترس خارج شد. حالا این شبکه اجتماعی دوباره فعالیتش را آغاز ...

شبکه اجتماعی پارلر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - که محبوبیت بالایی میان کاربران محافظه‌کار و راست آمریکایی دارد، نزدیک به یک ماه پیش به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - علت قطع همکاری آمازون، از دسترس خارج شد. حالا این شبکه اجتماعی دوباره فعالیتش را آغاز کرده و روی فناوری پایدار و مستقل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - بنا شده است.

طبق بیانیه‌ای که از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - سوی این شبکه اجتماعی منتشر شده، «مارک مکلر» به عنوان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - رئیس اجرایی موقت پارلر فعالیت می‌کند و جایگزین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - «جان ماتز» شده. جان ماتز، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل سابق این شبکه اجتماعی چندین روز پیش توسط هیئت مدیره شرکت اخراج شد.

پس از حمله طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به کاخ کنگره این کشور، اوضاع برای پارلر تغییر کرد و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - این شبکه اجتماعی از اپ استور و پلی استور حذف شد. علاوه بر چنین اقداماتی، آمازون به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - عنوان میزبان سرورهای پارلر، همکاری با آن را متوقف کرد.

با وجود آنلاین شدن مجدد پارلر، هنوز وب‌سایت آن برای بسیاری از کاربران باز نمی‌شود و اپ آن در فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی استور قرار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - نگرفته. اپل و گوگل در گذشته اعلام کرده بودند که این شبکه اجتماعی با اعمال تغییراتی می‌تواند دوباره به این فروشگاه‌ها برگردد.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان

برخی از کاربران در توییتر به عدم امکان دسترسی به این شبکه اجتماعی خبر داده‌اند و البته تعدادی به امکان استفاده مجدد از آن با حساب‌های قدیمی اشاره کرده‌اند. پارلر که روزی بیش از ۲۰ میلیون کاربر داشت، اعلام کرده در هفته اول کاربران کنونی خود را آنلاین می‌کند و از هفته دوم، آماده پذیرش کاربران جدید می‌شود.

پارلر که خود را مدافع آزادی بیان می‌داند، در سال ۲۰۱۸ تاسیس و به رقیب توییتر تبدیل شد. این شبکه اجتماعی توانست در مدت زمان فعالیتش، آمریکایی‌های محافظه‌کار که مخالف قوانین موجود در دیگر شبکه‌های اجتماعی هستند، جذب کند.

به نظر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌رسد پارلر بجای آمازون، به سراغ «CloudRoute LLC» و پلتفرم نرم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - افزاری متن باز «Ceph» رفته. به نظر می‌رسد حساب کاربران در این شبکه اجتماعی وجود دارد، اما تمام پست‌ها، تصاویر و ویدیوها از پلتفرم جدید حذف - تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان - شده‌اند.

- تعمیرات یخچال امرسان در شهر آزادشهر استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone