🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مشکل در پورت های تلویزون چه مشکلاتی را به وجود می آورد؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41381.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

تست سرعت گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس؛ کدام پرچمدار پیروز می شود؟

گلکسی نوت 8 و آیفون 8 پلاس جزو گران قیمت ترین و بهترین موبایل هایی هستند که می توانید همین حالا خریداری کنید. در حالی که طی سال های اخیر، تست های سرعت به صورت ...

گلکسی نوت 8 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و آیفون 8 پلاس جزو گران قیمت ترین و بهترین موبایل هایی هستند که می توانید همین حالا خریداری کنید. در حالی که طی سال های اخیر، تست های سرعت به صورت معمول با پیروزی دیوایس های اپل همراه بوده است، به نظر می رسد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ بالاخره توانسته در سال 2017 به پای همتای ساکن کوپرتینو خود برسد و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بنابر ویدیویی محبوب در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کانال یوتوبی PhoneBuff، آیفون 8 برخلاف مدل های قبلی این خانواده، - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تجربه کاربری به مراتب روان تری نسبت به هر موبایل اندرویدی دیگری ارائه نمی دهد.

در این ویدیو، گلکسی نوت 8 با فاصله ای 6 ثانیه ای موبایل تازه اپل را شکست - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می دهد و می تواند 16 اپلیکیشن از دسته بندی های گوناگون - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را در زمانی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دو دقیقه و 1 ثانیه ای به اجرا در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بیاورد. از سوی دیگر، اجرای همین اپلیکیشن ها برای آیفون 8 پلاس تقریباً - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دو دقیقه و هشت ثانیه زمان می برد.

گلکسی نوت 8 این تست را با عملکردی نه چندان قابل قبول آغاز می کند و خیلی زود 3 ثانیه از آیفون 8 پلاس عقب می افتد اما در دور دوم، عملکرد دستگاه تا 10 ثانیه بهبود می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یابد و در نهایت پیش از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آیفون، تست را به پایان می رساند. نتیجه این ویدیو را احتمالاً می توان با میزان حافظه رم 6 گیگابایتی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نوت 8 توضیح داد که دو - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برابر از رم 3 گیگابایتی آیفون 8 پلاس بیشتر است. بنابراین گرچه اپلیکیشن ها به نظر روی iOS اپتیمایز تر هستند، اما گلکسی نوت 8 توانایی بیشتری در مولتی تسکینگ از خود به جای می گذارد.

نتیجه این بررسی ویدیویی نشان می دهد که گلکسی نوت 8 به صورت روزانه و در دنیای واقعی، عملکردی روان - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تر از خود به نمایش خواهد گذاشت اما تفاوت چند ثانیه ای در اجرای اپلیکیشن ها، نکته ای نیست که خاطر کاربران معمولی را آزار دهد. در حالی که دو موبایل از اکوسیستم هایی کاملاً - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - متفاوت هستند، مقایسه آنها روی کاغذ بسیار دشوار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است و تست هایی از این دست، می توانند بنچمارک خوبی برای اتکاپذیری دیوایس ها باشند و نوت 8 حالا محصولی با ثبات تر نسبت به آیفون 8 پلاس به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone