🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41378.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر زنده از موبایل Mate 10 Pro هوآوی

هوآوی چندین موبایل با نام Mate 10 را در نوبت رونمایی دارد، اما به طور حتم یکی از جذاب ترین این محصولات فبلت Mate 10 Pro خواهد بود. محصولی که برای اولین بار تصاویری زنده ای از ...

هوآوی چندین موبایل با نام Mate - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 10 را در نوبت رونمایی دارد، اما به طور حتم یکی از جذاب ترین این محصولات فبلت Mate 10 Pro خواهد بود. محصولی که برای اولین بار تصاویری زنده ای از آن در فضای مجازی منتشر می شود.

این موبایل تمام ویژگی های یک موبایل رده بالا در سال ۲۰۱۷ را دارد. از جمله این موارد می توان به حاشیه های بسیار کم نمایشگر در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چهار طرف، دوربین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دوگانه و بدنه پشتی از جنس شیشه اشاره کرد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی

پیش از این نیز رندرهای رسمی Mate 10 Pro از طریق افشا کننده مشهور ایوان بلس در دسترس ما قرار گرفته بود، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اما حالا تصاویر زنده جدید نشان می دهند که شیشه بدنه پشتی این موبایل از شفافیت بالایی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برخوردار است. این مسئله سبب خواهد شد که بابت استعداد بالای جذب اثر انگشت بدنه مورد بحث نگران شویم.

گفته می شود Mate 10 Pro مجهز به یک نمایشگر ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسلی است. ظاهراً این - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایشگر از نسبت تصویر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - متفاوتی در مقایسه با خانواده Mate 10 برخوردار خواهد بود و ارتفاع نمایشگر آن نسبت به عرضش کمی بیشتر از نسبت معمول ۱۶:۹ خواهد بود.

دوربین اصلی این موبایل مجهز به دو - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی است که انتظار می رود به رسم هوآوی از ترکیب رنگی و سیاه و سفید برخوردار باشند.

به نظر می رسد برگ برنده هوآوی در عرضه موبایل Mate 10 Pro - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مربوط به قابلیت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - های مرتبط با هوش مصنوعی آن باشد. طبق شنیده ها چیپست جدید Kirin 970 مجهز به یک هسته اختصاصی برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پردازش های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عصبی موسوم به «NPU» (مخفف Neural Processing Unit) است.

هنوز - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - همه کارایی هایی که هوش مصنوعی اختصاصی هوآوی می تواند انجام دهد مشخص نشده، اما از جمله موارد احتمالی می توان به یک دستیار هوشمند در زمان عکاسی و فیلم برداری و ترجمه متون اسکن شده از روی تصاویر بدون نیاز به اتصال اینترنت اشاره کرد.

روز دوشنبه ۲۴ مهر به عنوان تاریخ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رونمایی رسمی از سه مدل مختلف - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از موبایل میت 10، شامل میت 10، میت 10 پرو و میت 10 لایت اعلام شده. ضمن این که صحبت از وجود یک مدل چهارم با نام مسعار Marcel نیز در میان هست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone