تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20509.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

پنتاگون نتایج تحقیقات درباره UFOها را پس از سال‌ها افشا می‌کند

با وجود بیانیه پنتاگون مبنی بر کنار گذاشته شدن برنامه شناسایی اشیاء ناشناس پرنده (UFO)، پیگیری این موضوع به دفتر اطلاعات نیروی دریایی آمریکا (ONI) سپرده شده و این دفتر در آینده گزارشی در مورد ...

با وجود بیانیه پنتاگون مبنی بر کنار گذاشته شدن برنامه شناسایی اشیاء ناشناس پرنده (UFO)، پیگیری این موضوع به دفتر اطلاعات نیروی دریایی آمریکا (ONI) سپرده شده و این دفتر در آینده گزارشی در مورد اشیاء پرنده ناشناخته برای عموم منتشر خواهد کرد.

به گزارش روزنامه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیویورک تایمز، «مارکو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - روبیو» سناتور جمهوری خواه ایالت فلوریدا در تاریخ ۲۷ تیر گزارشی را تسلیم کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا کرد که در بخشی از آن به وظایف - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - کارگروه اشیاء - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - پرنده ناشناخته پرداخته شده است.

در گزارش نوشته شده که این کارگروه مسئول جمع آوری اطلاعات و گزارش دهی در مورد اشیاء پرنده ناشناخته، بررسی احتمال ارتباط آن‌ها با دولت‌های خارجی و همچنین ارزیابی تهدید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن‌ها برای ارتش آمریکاست. به گفته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیویورک تایمز پنتاگون از صحبت کردن در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - مورد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - این برنامه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - خودداری می‌کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان

کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا کارگروه یاد شده را مسئول آماده کردن گزارشی در مورد «پدیده‌های هوایی ناشناخته» از جمله اشیاء مرموز رویت شده در آسمان کرده و باید دستکم بخش‌هایی از یافته‌های خود را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۱۸۰ روز پس از تصویب لایحه Intelligence - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - Authorization Act به شکل عمومی منتشر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - کند.

در ادامه گزارش به ادعاهای اخترشناسی به نام «Eric W. Davis» نیز اشاره شده که در گذشته با پنتاگون برای شناسایی اشیاء پرنده ناشناخته همکاری کرده است. به گفته او مواد مرموز و ناشناخته‌ای کشف شده‌اند که امکان تولید آن‌ها توسط انسان وجود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - ندارد.

پنتاگون اوایل اردیبهشت ماه امسال سه فایل ویدیویی طبقه بندی شده از برخورد نیروی دریایی این کشور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - با اشیاء پرنده ناشناخته منتشر کرد. با گذشت ماه‌ها نیروی دریایی آمریکا هنوز نتوانسته ماهیت این اشیاء را توضیح دهد. البته هنوز نمی‌توان با قاطعیت این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر نجف آباد استان اصفهان - اشیاء را به موجودات فرازمینی ربط داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone